سرهنگ محرابي صبح امروز از دستگيري 6 نفر از اراذل و اوباش محدوده نارمک در طرح امنيت محله محور خبر داد

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران :سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ ضمن اشاره به دستگيري 6 نفر از اراذل و اوباش سطح دو و سه در محدوده نارمک تهران، به تشريح جزييات پرونده متهمان و همچنين نحوه دستگيري آنها پرداخت.

اين مقام انتظامي در خصوص اين خبر گفت:در اولين روزهاي مرداد ماه امسال تعدادي از اراذل و اوباش محدوده نارمک ضمن ايجاد درگيري در ميدان پنجم نارمک، با قمه به جان هم افتاده و ضمن عربده کشي اقدام به تخريب اموال خصوصي و عمومي کرده که اين امر به شکايت شهروندان منجر شده و ماموران کلانتري 147 گلبرگ به عنوان مجري قانون براي دستگيري متهمان اقدامات خود را آغاز کردند.

سرهنگ محرابي افزود: تحقيقات و بررسي هاي ماموران ادامه داشت تا اينکه در پرس و جوها و تحت نظر گرفتن افراد مشکوک و اراذل و اوباش سابقه دار مشخص شد که اين متهمان از اشرار و اراذل سطح دو و سه اين محدوده هستند که پس از شرب خمر به جان هم افتاده و بنابر اختلافات پيشين اقدام به ايجاد درگيري و عربده کشي کرده اند که طي آن به خودرو و شيشه فروشگاه هاي محل خسارت وارد شده است.

وي ادامه داد: با شناسايي کامل متهمان مراتب براي مقام قضايي ارجاع شد که طي دستور قاضي هر 6 متهم در عمليات غافلگيرانه طرح امنيت محله محور در منازل خود بازداشت و براي بازجويي به کلانتري منتقل شدند.

سرهنگ محرابي اظهار داشت: بلافاصله با هماهنگي هاي انجام شده تيمي از ماموران پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي متهمان را تحويل گرفته و به پايگاه منتقل کردند که طي بازجويي هاي انجام شده هر 6 متهم که صادق، علي، علي محمد،سبحان،مهدي و محمد نام داشتند به جرم خود در اين رابطه اعتراف کرده و به همراه پرونده تشکيل شده به دادسرا منتقل شدند.

گفتني است: اقدام به موقع ماموران انتظامي تهران بزرگ موجب رضايت خاطر شهروندان اين محدوده شد که با نصب پلاکاردهايي مراتب تشکر و قدرداني خود را از ماموران اعلام کردند./ث


برچسب ها: بازداشت ، شرور ، اتهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.