دومین مرحله رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد پیست، روز بیست و سوم مرداد ماه جاری در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود و رکابزنان پتروشیمی تبریز در پیست برای رسیدن به صدر جدول تلاش خواهند کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، دومین مرحله رقابتهای لیگ برتردوچرخه سواری در مواد پیست، ازساعت 21 الی 24 شب 23 مرداد ماه جاری به مدت 3 شب درپیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تحت عنوان جام رمضان برگزار می شود و تیم پتروشیمی تبریز با 991 امتیاز در رده سومی است.

زمان پذیرش تیم های شركت كننده در این دوره از مسابقات، ساعت 14 روز دوشنبه بیست و سوم مرداد ماه خواهد بود و جلسه فنی تیم های سرپرستان و مربیان نیز همان روز برگزار می شود.

نخستین مرحله رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های كشور در مواد پیست، از 24فروردین ماه به مدت 2 روز با حضور 80 ركابزن درقالب 9 تیم باشگاهی در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد كه در پایان رده بندی تیم های شركت كننده بدین شرح اعلام شد:پیشگامان كویریزد با 1180 امتیاز، دانشگاه آزاد با 1133 امتیاز، پتروشیمی تبریز با 991 امتیاز، پیكان تهران با 969 امتیاز، صنعت مس كرمان با 776 امتیاز،سازمان ترافیك تهران با 710 امتیاز، تك اسپرت كرج با 606 امتیاز،مقاومت همدان با 514 امتیاز، مدرسه دوچرخه سواری ایران با 487 امتیاز/س

برچسب ها: رکابزنان ، پتروشیمی ، جدول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.