معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه 19 از برگزاری دوره های رایگان کارآفرینی با هدف ارتقای سطح دانش و خلاقیت شهروندان و گسترش فعالیت های کارآفرینانه در شهریور ماه امسال خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19 : حجت الاسلام رسول جوادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی با همکاری شرکت ویژن کارآفرینان پارس برگزار می شود ، گفت : با توجه به اینکه منطقه19 از مناطق حاشیه ای و محروم شهر تهران با پتانسیل بالا است ایجاد چنین دوره هایی در چارچوب وظایف معاونت اجتماعی ضروری و زمینه ای برای ایجاد بستری مناسب جهت شکوفایی استعداد های قشر جوان و در معرض آسیب این منطقه محسوب می شود.
 وی برگزاری دوره های آموزشی رایگان کارآفرینی عمومی و تخصصی و برگزاری همایش های ماهانه را از برنامه های پیش بینی شده در حوزه کارآفرینی اعلام کرد و گفت: همایش های کارآفرینی از شهریور ماه به شکل کارگاه آموزشی رایگان در منطقه برگزار می شود.
 در همین راستا همایش های فصلی در  انتهای هر فصل (مراسم تشریفاتی) با حضور کارآفرینان برتر منطقه و کشور برگزار و در آن ضمن توزیع کتابچه و بروشور در ارتباط با موضوع کارآفرینی، تست های خلاقیت ، زندگینامه افراد موفق و زندگینامه کارآفرینان برتر اجرا می شود.
به گفته جوادی برای شرکت در این همایش ها شهروندان پس از مراجعه به سرای محلات و ثبت نام در دوره های عمومی و تخصصی کارآفرینی، می توانند در دوره ها شرکت کنند که همایش ها پس از تکمیل ظرفیت بلافاصله تشکیل می شود.
 وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل و راه اندازی خانه های کارآفرینی در سرای محلات بستر مناسبی برای آشنایی  بیشتر شهروندان با مبحث کارآفرینی فراهم و زمینه اشتغال جوانان مهیا شود./ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار