مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: تعهد در انجام کار هنری ارزشمندترین مفاهیم و مبانی توسعه فرهنگی جامعه اسلامی است که می‌تواند اخلاق و ادب انسانی را نهادینه کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل عظیم دشتی در گردهمایی برگزارکنندگان هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در اردبیل افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگر به ظهور و بروز استعدادهای ارزشمند انسانی و اسلامی و همچنین پایبندی هنرمندان به اخلاص و وارستگی عمل نیاز دارد که عرصه نویسندگی می‌تواند بهترین میدان نمایش خصلت‌های والا باشد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری آثار خلق شده از سوی هنرمندان و نویسندگان گفت: یک کتاب خوب می‌تواند جامعه را از هلاکت و افتادن در خط انحراف نجات دهد و یا نقش و کارکرد برعکس و متفاوت‌تری داشته باشد.

دشتی تأثیرگذاری فیلم، کتاب، رسانه و هنرهای متعدد را با توجه به تأثیرگذاری در جامعه خاطرنشان کرد و افزود:‌ همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند، شایسته است هنر اصیل اسلامی و انسانی در هر جایگاه و منزلت مورد توجه و احترام قرار گیرد چرا که چنین آثار هنری می‌تواند جامعه ما را از انحراف و انحطاط حفظ کند.

مدیر سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در ادامه گفت: ثمره و نتیجه‌ای که برگزاری چنین جشنواره‌هایی به همراه دارد، می‌تواند به توانمندی‌های اهل قلم، خلق آثار متعهدانه، تقویت ادبیات داستانی تعهدگرا در فضای رقابتی سالم کمک کرده و روز به روز اسباب ارتقای آن را فراهم آورد./س 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.