مسعود اسماعیل پور، احسان لشگری و کمیل قاسمی حریفان خود را در رقابتهای کشتی آزاد المپیک 2012 لندن شناختند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مراسم وزن کشی اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک عصر امروز(شنبه) در شهر لندن برگزار شد و نمایندگان کشورمان با قرعه های بسیار سختی روبرو شدند.
در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور اول با تورس از مکزیک روبرو می شود و در صورت پیروزی در دور دوم با دورن ژوماگازیف از قزاقستان مسابقه می دهد.
 در گروه اسماعیل پور بسیک کودوخوف از روسیه  قهرمان جهان و نفر سوم المپیک، آناتولی گویدا از بلغارستان عنوان دار جهان، فرانکلین گومز از پورتوریکو برنده کودوخوف روس و نفر دوم جهان و ری جانگ میونگ از کره شمالی حضور دارند.
احسان لشکری در وزن 84 کیلوگرم در دور نخست با بایداشف از قزاقستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار یوسف عبدالسلام اف از تاجیکستان نایب قهرمان المپیک پکن و حاجی مراد نورماگموداف کشتی گیر داغستانی الاصل، ارمنستان روبرو می شود. آنزور اوریشف از روسیه، زوربیک سوخی یف از ازبکستان قهرمان جهان، جیک هربرت از آمریکا دارنده مدال نقره جهان و مارتینتز از کوبا و ابراگیم آلداتوف از اوکراین در گروه لشگری قرار دارند.
 تمام کشتی گیران سرشناس این وزن در گروه لشگری قرار دارند و در گروه بالا اسپینال از پورتوریکو و گاتسیف از بلاروس سرشناس ترین نفرات هستند.
در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی پس از استراحت در دور دوم با بوهلار از کانادا روبرو می شود و در صورت پیروزی با برنده دیدار آرتور تایمازوف از ازبکستان قهرمان المپیک و متیو هین از آلمان روبرو می شود. تراول دلاگنف از آمریکا عنوان دار جهان، الکسی شیماروف از بلاروس قهرمان جهان و دانیل لیگتی از مجارستان در گروه قاسمی هستند. بلال ماخوف روس در گروه پایین کار بسیار راحتی برای حضور در دیدار فینال دارند.
برچسب ها: المپیک ، ایران ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار