سمنان/

بیش از دو هزار میلیارد ریال اعتبار به سازمان جنگل ها اختصاص یافت

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری كشور از اختصاص دو هزار و 345 میلیارد ریال اعتبار در سال 91 به این سازمان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به سال قبل 38 درصد افزایش دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'خسرو شهبازی' در سمنان افزود: این اعتبار برای انجام فعالیت در عرصه های منابع طبیعی، عملیات جنگل كاری، بیابانزدایی و آبخیزداری پیش بینی شده است.

وی گفت: علاوه بر این از محل ردیف های متفرقه ماده دوازده، 480 میلیارد ریال و از محل اعتبارات ماده 10 و 12 در شورای عالی آب پنج هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده كه امیدواریم محقق شود.

شهبازی گفت: برای حفاظت از جنگل ها و مراتع، یگان حفاظت پیش بینی شده و تشكیلات تعریف شده آن حدود 14 هزار نفر نیرو نیاز دارد كه از نیروی انتظامی و نیروهای سازمانی باید تامین شود.

وی گفت: برای جذب نیرو در این سازمان امسال سهمیه استخدامی به تعداد یك هزار و 240 نفر اختصاص یافته و برای جبران كسری نیروی استانها و بخش ها باید از محل برون سپاری وظایف، كمبودها جبران شود.

معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری كشور گفت: برای تقویت این سازمان از نظر نیروی انسانی از طریق جذب نیروی جدید، تبدیل نیروهای شركتی و نیروهای قرارداد معین، الكترونیكی كردن فعالیت ها و اصلاح تشكیلات می توان به وظایف و فعالیتها جامع عمل پوشاند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.