رئيس پليس استان بوشهر گفت: پليس آگاهي استان بوشهر براساس ارزيابي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي در چهار ماه نخست امسال رتبه نخست كشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس، امير حيدر عباس زاده اظهارداشت: پليس آگاهي استان بوشهر با تلاش هاي شبانه روزي از ابتداي سال جديد تا کنون موفق به رشد 121 درصدي در کشف وقوع سرقت‌ها شد، بطوريکه رتبه نخست کشور را در کشف سرقت به خود اختصاص داد.
فرمانده انتظامي استان بوشهر با اشاره به کاهش وقوع جرائم خشن، راهزني، سرقت مسلحانه و به عنف تصريح کرد: در وقوع سرقت‌ها نيز وضعيت خوبي داشتيم به طوري که در سرقت به عنف 24 درصد و سرقت مسلحانه 40 درصد، کاهش داشتيم.
وي اظهارداشت: پليس بوشهر از ابتداي سال جاري تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل در مورد سرقت منازل 108درصد، سرقت مغازه 67درصد و سرقت احشام نيز افزايش كشفيات داشته است.
عباس زاده ادامه داد: درچهارماه امسال سرقت هاي مسلحانه، بانك، طلافروشي و راه زني در استان بوشهر منفي بوده است.
وي يادآورشد: تجاوز به عنف كه از دغدغه هاي مسوولان انتظامي در سال هاي گذشته در برخي از شهرستان هاي استان بود نيز در مقايسه با مدت مشابه كاهش چشمگيري دارد.
اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به کشف 100 درصدي موادمخدر از ابتداي سال جاري تا کنون در سطح استان بوشهر گفت: يکي از برنامه‌هاي جدي پليس بوشهر برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در شهرهاي بوشهر، برازجان و گناوه مي باشد که اميدواريم رضايت مردم در اين زمينه جلب شود.
فرمانده انتظامي استان بوشهر در خصوص حوزه ترافيكي اظهارداشت: براساس آمار پزشكي قانوني در اين استان، متوفيان نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه هاي درون و برون شهري 32درصدي کاهش داشته است.
وي از انهدام دو باند كيف قاب در سطح استان خبر داد و تصريح کرد: پليس آگاهي استان بوشهر در تيرماه گذشته طي دو عمليات غافلگيرانه دو باند حرفه اي کيف قاپي را منهدم که در اين راستا سه نفر دستگير و 30 فقره كيف قابي کشف شد.
امير عباس زاده در ادامه نشست از انهدام دو باند سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد و افزود: پليس آگاهي استان بوشهر پس از انجام تحقيقات گسترده شبانه روزي دو باند حرفه اي سرقت لوازم داخل خودرو را منهدم و 101 فقره سرقت در سطح استان هاي بوشهر، تهران، فارس، هرمزگان، اصفهان و گلستان کشف و ضبط کرد .
فرمانده انتظامي استان بوشهر در پايان با اشاره به وظايف پليس فتا خاطرنشان ساخت: از ابتداي سال جاري تا کنون پليس فتا (فضاي توليد و تبادل اطلاعات) 22 كلاهبرداري اينترنتي، برداشت غيرمجاز از حساب بانكي يا نشر اكاذيب در فضاي مجازي را شناسايي و عوامل آن را دستگير كرد./ف
برچسب ها: نخست ، پلیس ، بوشهر ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.