سرهنگ رضاياني از دستگيري يک زوج سارق در محدوده دربند خبر داد و گفت:" اين متهمان پس از سرقت از يک انبار در اين محدوده انبار مذکور را به آتش کشيده بودند.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ مهدي رضاياني، سرکلانتر يکم پليس پيشگيري پايتخت، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس، ضمن اشاره به دستگيري يک زوج سارق در محدوده دربند، از جزييات پرونده اين دو متهم سخن گفت.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با شکايت تعدادي از شهروندان محدوده دربند، در خصوص سرقت از انبارهاي اين محدوده توسط يک يا چند سارق، اقدامات ماموران تجسس کلانتري 122 دربند در اين خصوص آغاز و محل هاي جزم خيز و مکان هايي که احتمال سرقت مي رفت تحت نظر قرار گرفت.
سرهنگ رضاياني ادامه داد:" اين تحقيقات ادامه داشت تا اينکه شب گذشته يکي از شهروندان تهراني ساکن محدوده فوق با پليس 110 تماس گرفته و اعلام کرد که دو سارق را در حال سرقت از انبار يکي از خانه هاي يک مجمتع در محدوده مذکور مشاهده کرده است.
وي اظهار داشت:" بلافاصله تيمي از ماموران براي دستگيري متهمان وارد عمل شده و در يک عمليات ضربتي موفق شدند دو سارق را که پس از به آتش کشيدن محل سرقت، در حال فرار بودند، شناسايي و بازداشت کردند.
سرکلانتر يکم پليس پيشگيري پايتخت افزود:" اين دو متهم که "پگاه" و "جواد" نام داشتند به محض ديدن ماموران سعي در فرار داشتند که موفق نشده و به همراه اموال مسروقه به کلانتري منتقل شدند که طي بررسي هاي انجام شده هر دو متهم به جرم خود اعتراف و اعلام کردند که پس از سرقت براي اينکه ردي از خود به جاي نگذارند، اقدام به آتش زدن محل سرقت کرده اند.
گفتني است، در بازرسي از خودروي متهمان 4 تخته فرش و 2 كيسه برنج و يك دستگاه راديو ضبط كشف شد که به همراه متهمان براي سير مراحل تحقيقات به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.