معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت : با تجهیز و توسعه خطوط حمل و نقل عمومی 56 درصد جمعیت غرب تهران تحت پوشش شبکه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی قرار دارند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 5 ولی نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل در دسترسی شهروندان به شبکه حمل و نقل عمومی طرح جامع مطالعات حمل نقل عمومی برای نخستین بار در منطقه 5 اجرا و تکمیل شد.
وی افزود: در حال حاضر 800 هزار نفر جمعیت در منطقه ساکن هستند که بر اساس مطالعات صورت گرفته 56 درصد از جمعیت ساکن در منطقه تحت پوشش شبکه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی قرار دارند.
نجاتی با اشاره به فعال بودن 42 خط اتوبوسرانی در منطقه 5 گفت: خطوط اتوبوسرانی فعال در محدوده منطقه 5  در 8 پایانه بزرگ و کوچک در 176 ایستگاه به شهروندان خدمات رسانی می کنند.
معاون شهردار منطقه با اشاره به اولویت برنامه های منطقه در توسعه شبکه حمل نقل عمومی  منطقه گفت: پس از شناسایی نقاط تبادل سفر و همچنین مطالعات ساماندهی حمل و نقل عمومی طرح های تعیین سطح پوشش سیستم های اتوبوسرانی و تاکسیرانی با فاصله 350 متری پیش بینی شده است.
وی افزود : بر اساس این طرح راه اندازی خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی در بخش هایی از منطقه که تحت پوشش سیستم های حمل و نقل عمومی قرار نداشتند در دستور کار قرار دارد ./ف
برچسب ها: جمعیت ، تهران ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار