بسکتبالیست فرانسوی که به طور عمد ضربه ای به شکم بازیکن حریف زده بود با متهم کردن اسپانیا به باخت عمدی در مرحله قبل گفت: چطور باخت عمدی آنها مغایرتی با روح المپیک نداشت.


 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  صفحه مربوط به ضربه عمدی و بدجنسانه نیکولاس باتوم بازیکن تیم ملی بسکتبال فرانسه به شکم خوان کارلوس ناوارد کاپیتان اسپانیا در تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی  به سرعت پخش شد اما بعد از بازی بازیکن فرانسوی چندان هم احساس  ناراحتی نمی کرد.
 باتوم گفت: دلیل خوبی برای زمین خوردن به این بازیکن دادم!
 وی که بعد ازشکست  66بر59 مقابل  اسپانیا بسیار عصبانی بود به همراه مربی  و بسیاری از هم تیمی هایش اعتقاد داشت تیم اسپانیا در دور قبل عمدا مقابل برزیل شکست خورد تا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه قرار بگیرد و به این ترتیب تا فینال با آمریکای قدرتمند روبرو نشود با توجه به پاسخ به اینکه فکر نمی کنی ضربه عمدی به شکم حریف، با روح المیک  مغایرت داشت گفت: شما فکر نمی کنید باخت عمدی یک تیم هم با روح المپیک مغایرت داشت؟
 چند ساعت پس از بازی بازیکن فرانسوی در صفحه اجتماعی اش نوشت: به خاطر حرکت دقایق پایانی ام عذرخواهی می کنم من چهره بدی از فرانسه وخودم را نشان دادم به تیم اسپانیا به خاطرصعود به نیمه نهایی تبریک می گویم./ق
برچسب ها: باتوم ، عمده ، ضربه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار