شهرداری منطقه 22 گفت: با آغاز مطالعاتی برای ساماندهی دره پایتخت با طرحی متفاوت و جدید پذیرایی شهروندان است.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر  افزود: رود دره وردآورد با طرحی متفاوت و جدید در قالب یک فضای گسترده تفریحی گردشگری پذیرای شهروندان تهرانی خواهد بود.
وی تصریح کرد: روددره وردآورد از جمله هشت روددره موجود در محدود شمالی شهر تهران است که برنامه ریزی و هدایت تحولات و کنترل مداخله در آب به توسعه پایدار حفظ منابع طبیعی پایتخت و تحقق بخشی اهداف و راهبردهای طرح جامع تهران همچنین ساماندهی پهنه کوهسارای شمالی آن منجر  خواهد شد.
شهردار منطقه 22 گفت: هدف اصلی از انجام مطالعه مورد نظر برنامه ریزی و طراحی راهبردی ساختار و عملیاتی حوزه مداخله در رود دره وردآورد است.
وی با اشاره به اینکه در این مطالعه ضمن بررسی جامع و تعیین محدود مطالعاتی به تدوین برنامه توسعه رود دره و پروژه های عملیاتی با هدف تحقق اهداف مطلوب پرداخته خواهد شد افزود: بهره گیری از ظرفیت های سرمایه گزاری جلب مشارکت بخش خصوصی از دیگر رویکردهای حاکم بر این طرح خواهد بود.
مرادی تصریح کرد: ساماندهی رود ورد آورد بعنوان بخشی از فعالیت ها برای تحقق اهداف منجر به توسعه منطقه و کلان شهر تهران از اهمیت بسزایی برخوردار است و تاخیر در این امر به تحولات کنترل نشده تخریب های زیست محیطی از دست رفتن فرصت های تحقق اهداف توسعه کلان شهر تهران خواهد انجامید.
وی خاطر نشان کرد: این اقدام در راستای نهادینه کردن و بستر سازی انجام مطالعات کاربردی در زمینه فعالیتها و خدمات شهرداری همچنین با توجه به تصویب طرح مطالعاتی و برنامه ریزی و طراحی راهبردی ساختاری وعملیاتی حوزه مداخله رود دره ورد آورد در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران انجام می گیرد./ف
برچسب ها: رود ، دره ، ورداورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار