کشورهاي حامي تروريست ها در سوريه حقايق مربوط به بحران اين کشور را به ميل خود تغيير مي دهند و جعل مي کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ اين شبکه در گزارشي همراه با پخش تصاويري از مخفيگاه شماري از تروريست ها در سوريه گفت: در حالي که سوريه بيش از يک سال است با تروريسم مبارزه مي کند برخي از کشورها از تروريست ها در اين کشور حمايت مي کنند و سلاح و پول در اختيار آنها قرار مي دهند.

 در اين شرايط عجيب اينجاست که برخي از اين کشورها حقايق را به بازي مي گيرند و آن را وارونه جلوه مي دهند و جعل مي کنند و ارتش سوريه را که در مبارزه با تروريسم در اين کشور در جبهه حق قرار گرفته است به حمله عليه غيرنظاميان و تعرض به آنها متهم مي کنند. اما حقيقت چيست؟

در ادامه گزارش در حالي که تصاويري از تروريست هاي مسلح پخش مي شود آمده است: اينها افرادي هستند که ارتش سوريه آنها را هدف قرار مي دهد. همه اين افراد سلاح هاي ساخت آمريکا در دست گرفته اند. اکنون اين سوال مطرح است که آيا غيرنظامياني که حاميان تروريسم از آنها سخن مي گويند همين افراد هستند؟

 اين ها افراد مسلحي هستند که به خرابکاري و حمله عليه شهروندان بي دفاع مي پردازند بنابراين وظيفه هر دولتي است که با چنين تروريسم و تروريست هايي مبارزه کند.

يکي از فعالان حقوق بشر تونسي درباره توطئه عليه سوريه مي گويد: سوريه به ياري خداوند در برابر اين توطئه پيروز مي شود و سرزمين شام قبرستان باندهاي مزدور آمريکا و عناصر القاعده خواهد بود و اين برنامه ها در سوريه شکست خواهد خورد.

برچسب ها: سوریه ، حقایق ، تروریسم ، جعل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار