شهردار منطقه 15 از تغییر چهره بوستان های این منطقه با اجرای عملیات مرمت و بازپیرایی در بیش از ده بوستان منطقه تا پایان سال خبر داد.

صفوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اذعان داشت منطقه 15 دارای 107 بوستان است که با توجه به قدمت برخی از آنها و با هدف خدمات رسانی بهینه به شهروندان عملیات مرمت و بازپیرایی بوستان های قدیمی در دستور کار حوزه امور شهری و فضای سبز قرار گرفت.

وی در ادامه به راه اندازی بزرگترین زمین چمن مصنوعی در بوستان های آزادگان منطقه اشاره کرد و گفت: تمامی اقدامات مربوط به محوطه سازی زمین شامل 13 هزار متر مکعب خاکبرداری، 500 متر طول جدول گذاری، هفت هزار و 630 متر مکعب مخلوط ریزی، یک هزار و 760 متر مکعب پی؟ ریزی، و اجرای آسفالت در سطحی معادل یازده هزار و 500 متر مربع با بهره گیری از یک هزار و 412 تن آسفالت به اتمام رسیده است.

صفوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 45 زمین چمن مصنوعی در سطح محدوده منطقه فعال و در حال بهره برداری توسط شهروندان می باشد که بالاترین آمار در سطح مناطق 22 گانه است.

شهردار منطقه 15 در پایان به استانداردسازی زمین های بازی کودکان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در راستای استاندارد سازی زمین های بازی اقداماتی نظیر نصب وسایل جدید بازی انجام شده که علاوه بر دارا بودن استاندارد سازمان استاندارد ایران بسیار هم مهیج است.

شهردار منطقه 15 در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در گذشته زمین های بازی کودکان در بوستان ها از استاندارد و ایمنی لازم برخوردار نبود از دو سال گذشته نسبت به تغییر وسایل بازی و ایمن سازی محوطه بازی اقدام شده است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار