معاون فنی و عمرانی منطقه 16 از اجرای پروژه های عمرانی، مسجد الزهرا (س)، سوله نمایشی بازیافت پیاده راه جوادیه، محور فداییان اسلام، جمع آوری آبهای سطحی و زیر سطحی در منطقه 16 خبر داد.

محمد خبازها معاون فنی و عمران منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مسجد الزهرا (س) بنایی است با 1300 متر عرصه و 1300 متر اعیان به صورت ساختمانی و در 3 طبقه بنا شده است و در پیشرفت 90 درصدی اجرای آن است.

وی ادامه داد: مسجد الزهرا (س) تا پایان شهریور ماه به اتمام و اختصاص اعتبار آن یک میلیارد تومان است.

وی افزود: سال گذشته سوله نمایشی بازیافت در نمایشگاه بازیافت آغاز شد که با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تا پایان شهریور به اتمام می رسد.

وی تصریح کرد: پیاده راه جوادیه معروف به بازارچه جوادیه نیز پایان اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است که با طول 500 و 6 متر متوسط با فرعی 700 متر مربع احداث شده است.

وی اذعان داشت: فاز 1 و 2 پیاده راه بازارچه به اتمام رسیده و فاز سوم نیز جمعاً با برآورد 950 میلیون تومان تا پایان شهریور به اتمام می رسد.

خبازها خاطرنشان کرد: پروژه محور فدائیان اسلام با طول 4800 متر با پیاده رو سازی، ایجاد باغچه های جدید، لکه گیری، آسفالت، روکش آسفالت و نیز لوله گذاری در انهار قدیمی به جمع آوری آب های سطحی و احداث انهار جدید اقدام شده که اعتبار اولیه آن 5 میلیارد تومان و با 70 درصد پیشرفت در حال انجام است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار