رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از شرکت سه طرح تحقیقاتی و پژوهشی این واحد در سومین جشنواره ملی علم تا عمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل  اکبر قاسمی امروز در جلسه کارشناسان گروه پژوهشی جهاد دانشگاهی اردبیل افزود: طرح مرکز درمان ناباروری و سلول درمانی قفقاز، طرح اطلس گردشگری استان اردبیل و طرح توسعه خوشه صنعتی فرآورده‌های لبنی استان اردبیل از جمله طرح‌هایی هستند که مشخصات آنها در این جشنواره ثبت شده است.

وی گفت: این طرح‌ها برای بهره‌مندی از مزایای این جشنواره و حضور در نمایشگاه با دیگر طرح‌های شرکت داده شده در حال رقابت هستند.

قاسمی سیاست راهبردی جهاد دانشگاهی را توسعه برنامه‌های پژوهشی، تحقیقی اعلام کرد و افزود: جهاد دانشگاهی در این زمینه نقش پیشرو و سرآمد را ایفا می‌کند به طوری که طرح‌های تحقیقاتی متعددی هم اکنون در این دانشگاه در حال اجرا است که عمده آن طرح‌های پژوهشی در مورد گیاهان دارویی با محوریت فندق و بافت استخوان است.

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل در ادامه گفت:‌ جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهشی با راه‌اندازی مراکز خدمات تخصصی، مطالعات شهری و درمان ناباروری توانسته است به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کند به طوری که مرکز درمان ناباروری قفقاز در این استان یکی از مراکز توانمندی است که اغلب بیماران از داخل و خارج استان و حتی خارج از کشور برای مداوا به این مرکز مراجعه می‌کنند./س 

برچسب ها: اردبیل ، جهاد ، دانشگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.