21 مرداد ماه سال جاري كار داوري بر روي آثار رسيده به دبيرخانه جشنواره ملي ديوارنگاري مشهد آغاز خواهد شد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد وبه نقل از روابط عمومي معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري مشهد  ،‌ جشنواره ديوارنگاري امسال برای نخستین بار در مشهد برگزار شد كه برنامه ها و
محورهاي اصلي آن در قالب همایش علمی ، کارگاههای عملی ، ورک شاپ  و ...در تابستان جاري با مشاركت گسترده فرهيختگان و هنرمندان همراه بود .


موضوعات جشنواره امسال عناويني همچون شهر پایتخت معنوی ایران ، چشمان آینه وار طبیعت،  شهدا در میان ما زندگی می کنند ، فردوسی و شاهنامه،فرح بخشی و شادابی مردم شهر و همچنين آداب و رسوم و فرهنگ عامه در نظرگرفته شده است .

هيئت داوران اين جشنواره را اساتيدي همچون دکتر ایرج اسکندری، دکتراصغر
کفشچیان مقدم،دکتر عبدالمجیدحسینی راد  و هادی تقی زاده تشكيل مي دهند كه در ابتداي هفته آينده كار داوري بر روي آثار رسيده را انجام خواهند داد.

پس از داوري بر روي آثار ، مراحل عقد قرارداد و آماده‌سازي ديوار توسط تيم زيرساز و تيم اجرايي انجام خواهد گرفت و از ابتداي شهريور ماه سالجاري نيز تيم اجرايي جهت ترسيم بر روي ديوارهاي كارشناسي شده كار خود راآغاز خواهد كرد .
به گفته دبير اين جشنواره ،‌حاصل اين برنامه هنري كه در سطح ملي برگزارشد ،‌ديوارنگاري بر روي بيش از 50 ديوار در سطح شهر مقدس مشهد خواهد بودكه با توجه به تعداد زياد آثار رسيده به دبيرخانه اين تعداد افزايش خواهديافت./س


برچسب ها: دواری ، آثار ، دیوارنگاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.