یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی گفت: ساعت ورزش کردن تاثیر بسیار زیادی براحساس افراد دارد و بهتر است یک ساعت خاص و مشخص برای پیاده روی، تمرین و ورزش درنظر گرفته شود.

محمدرضا درستکار متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: ورزش یک فعالیت بسیار مناسب و ضروری برای سلامت جسم و روح و روان است که اگر به درستی انجام شود، تاثیرات بیشتری خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه زمان ورزش کردن می تواند برای هر فردی متفاوت باشد، تصریح کرد: هیچ مدرک علمی وجود ندارد که تائید کند ورزش کردن و پیاده روی، در یک ساعت خاص بهتر است و کالری بیشتری را می سوزاند.
 
درستکار تاکید کرد: البته ساعت ورزش کردن تاثیر بسیار زیادی بر روی احساس افراد دارد و بهتر است یک ساعت خاص و مشخص برای پیاده روی، تمرین و ورزش در نظر گرفته شود.
 
وی با اشاره به اینکه ساعت مشخص ورزش را باید ادامه داده و آن را به صورت یک عادت درآورد، خاطر نشان کرد: بر طبق تحقیقات و مطالعات گوناگون، ابتدای صبح یکی از بهترین اوقات روز برای پیاده روی و ورزش کردن است و انجام فعالیت بدنی در این ساعت می تواند شادابی و انرژی مورد نیاز طول روز را تا حد بسیار زیادی فراهم کند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار