عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان اهر خبرنگاران را چشم بیدار و آئینه تمام نمای مردم و مسئولان برشمرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، حسن بالاگر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: باید قدر منزلت خبرنگاران را که همیشه به عنوان پیشتاز عرصه اطلاع رسانی بوده بدانیم و با تجلیل از فعالان این عرصه از آنان به نیکی یاد کرده و کرامت انسانی آنها را به عنوان فرهیختگان جامعه حفظ کنیم.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: پاسخگویی مناسب به خبرنگاران از سوی مسئولان باعث پویایی و نشان از احترام آنها به افکار عمومی هر اداره و نهادی ذکر کرد و افزود: اینگونه برخوردها باعث روشنگری مردم از خدمات نظام در حوزه های مختلف و رضایتمندی آنها برشمرد.

وی گفت: مدیران و مسئولان در جامعه در مقابل خبرنگاران مسئولیت ها و وظایفی در جهت روشنگری دارند که عمل به آنها باعث پویایی و سرزندگی جامعه شده و خبرنگاران را در انجام رسالت خطیرشان در قبال مردم و مسئولان مصمم تر می کند.

وی، یکی از مشکلات خبرنگاران مطبوعات در شهرستانها را نداشتن تشکل صنفی مناسب در جهت حمایت از آنها اعلام کرد و اظهار امیدواری نمود با کمک مسئولین ذیربط بتوانیم گامهای عملی در زمینه خبر شهرستان برداریم.

بالاگر، نقش رسانه ها را در پیشرفت و توسعه کشور و افزایش اطلاعات مسئولان و آگاهی مردم در جامعه امروزی بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه و خبر را در میان و توده مردم بسیار والا برشمرد.

وی، صداقت و بی طرفی در حوزه خبر را دو شاخصه اصلی یک خبرنگار عنوان کرد و افزود: همه خبرنگاران باید تلاش کنند با پرهیز از یکسو نگری و با بی طرفی گامهای عملی در حوزه اطلاع رسانی بردارند.

بالاگر در پایان از تلاشهای خبرنگاران شهرستان اهر که در جهت عمران و آبادانی و توسعه شهرستان همیشه یار و یاور مسئولان و مردم بوده اند قدردانی کرد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.