معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به تعاونی‌های مسکن مهر کم کار و نیز اعضایی که تا پایان مرداد سهم آورده خود را افزایش ندهند هشدار و آخرین اخطار خود را داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوززستان، رضا میرانی از تعیین تکلیف تعاونی‌های ضعیف مسکن مهر خبر داد و اظهار داشت: آن دسته از اعضای تعاونی‌های مسکن کم کار که تا پایان مرداد ماه جاری سهم آورده خود را افزایش ندهند، حذف و متقاضیان دیگری جایگزین آنها خواهند شد.

وی با اشاره به 252 میلیارد و 945 میلیون تومان سهم آورده 45 هزار و 771 عضو تعاونی‌های مسکن مهر در استان خاطرنشان کرد: 49 هزار و 126 واحد مسکونی در 19 شهر استان در دست ساخت است که در مجموع 62درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

میرانی اعضای تعاونی‌های مسکن مهر را در استان 45 هزار و 771 نفر اعلام کرد و با اشاره به آورده اعضا در شهرهای مختلف استان از 500 هزار تومان تا 19 میلیون تومان گفت: کمترین سهم آورده را 964 نفر از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در شهرهای آبادان، اهواز، بندر امام، بندر ماهشهر، خرمشهر، دشت آزادگان و شوش داشته‌اند.

به گفته این مقام مسئول در اداره تعاون خوزستان، بیشترین سهم آورده مربوط به 89 نفر از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای شوش، دزفول و ماهشهر است که هر کدام 19 میلیون تومان آورده دارند.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین ضرورت تامین تاسیسات زیربنایی و روبنایی در مناطق مختلف طرح مسکن مهر را به دستگاه‌های اجرایی یادآور شد و تصریح کرد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به تامین امکانات ضروری هم چون آب، برق، گاز، فاضلاب، مدارس و خدمات ورزشی و بهداشتی نیز توجه و اقدام شود.

میرانی افزود: در مناطقی که امکانات زیربنایی مناسبی برای رفاه اعضای تعاونی‌های مسکن مهر وجود ندارد در صورت بهره‌برداری هم اعضا رغبتی برای سکونت در این مناطق بی امکانات نشان نخواهند داد و مسئولان وظیفه دارند پیش از اتمام واحدهای طرح مسکن مهر، امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی را برای مردم فراهم کنند./س
برچسب ها: اخطار ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.