فرماندار اهر اصحاب رسانه و خبر را بزرگترین پشتوانه مسئولان و دستگاه های اجرایی ذکر کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران، حرفه خبرنگاران را حرفه ای سخت و مشقت آور برشمرد که فقط با عشق و علاقه می توان دراین راه گام برداشت.

وی، نقش خبرنگاران انقلابی و متعهد را در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی بسیار مهم و تأثیرگذار در روند انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: این قشر فرهیخته و آگاه در شکل گیری انقلاب اسلامی، دهه اول انقلاب، 8 سال دفاع مقدس و صحنه های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی با اطلاع رسانی و روشنگری لازم نقش اساسی در تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی داشته اند.

این مقام مسئول بااشاره به برنامه ریزی دشمن به عنوان مسئول رسانه ای در تهاجم فرهنگی و برعکس جلوه دارن رویدادهای انقلاب اسلامی و جهان اسلام نقش خبرنگاران و رسانه های دیداری و نوشتاری را در خنثی کردن توطئه های انها با اطلاع رسانی مناسب از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

صدیقی، به توطئه جدید استکبار جهانی در رأس آنها آمریکا، اسرائیل و دول اروپایی را یاد آور شد و افزود: جنگ جدید دشمن جنگ اقتصادی و جنگ روانی است دشمن با ترفند جدید و حربه تحریم اقتصادی می خواهد ملت ایران را در فشار اقتصادی قرار دهد. اما دشمن بداند همچنانکه رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود بر بی اثر بودن اینگونه تحریم ها در طول عمر انقلاب اشاره فرمودند: قطعاً ملت ایران باگذر از این مرحله نیز با سربلندی و افتخار به دنیا ثابت خواهند کرد که ملت ایران در این تحریم آبدیده شده اند و هرچه این تحریمها ادامه می یابد عزم ملت و دولت در جهت رسیدن به خودکفایی در زمینه های مختلف بیشتر نمایان می شود.

وی، دستاوردهای افتخارآمیز در حوزه فن اوریهای نوین، انرژی هسته ای، نانو، صنایع هوافضا، صنایع دفاعی و دهها موارد دیگر نشان از پیشرفت های ایران اسلامی در زمینه مختلف است.

وی، در پایان طرح اقتصاد مقاومتی را راهکاری مناسب برای مقابله با تهدیدها و تحریم ها اعلام کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم با حمایت از تولیدات ملی و داخلی کشورمان را از واردات کالاهای خارجی بی نیاز کنیم که فرهنگ سازی مناسب دراین زمینه و تشویق مردم به مصرف کالاهای تولید داخل یکی از رسالت مهم خبرنگاران در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امیدواریم با تدابیر لازم دراین زمینه گامهای عملی از سوی اصحاب رسانه برداشته شود.

رئیس اداره فرهنگ اسلامی اهر نیز: دراین جلسه از تلاشهای انجام شده در عرصه اطلاع رسانی از سوی خبرنگاران در شهرستان اهر قدردانی کرد.

جعفر ولیپور با تأکید بر حمایت از این قشر زحمتکش به عنوان پیشقراولان عرصه اطلاع رسانی و خبر از آمادگی آن اداره جهت برگزاری کارگاه های آموزش و خبر برای خبرنگاران و خانه مطبوعات اعلام آمادگی نمود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.