فرماندار اهر از بهره برداری 22 پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی  در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت گفت: این پروژه ها که در حوزه های مختلف کشاورزی، عمران شهری، راه، آب ، برق، فضای آموزشی، اداری می باشد بالغ بر 270 میلیارد ريال برای این پروژه ها هزینه شده است.

وی، بهره برداری از ساختمان دانشگاه پیام نور، سالن چند منظوره فنی و حرفه ای، 20 واحد مسکن مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی، سه جایگاه CNG در اهر و هوراند، مقاوم سازی اماکن روستایی و طرح نوسازی مسکن روستایی، گازرسانی، برق رسانی، تأمین آب آشامیدنی، مدرسه آموزشی در اهر و هوراند، بهسازی روستایی و نزدیک رسانی به چاههای روستایی را از پروژه های آماده افتتاح برای هفته دولت اعلام کرد.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان اهر همچنین اعلام کرد، همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی اولین و بزرگترین کارخانه کنسانتره مس مهر اصل روستای انجرد به عنوان یکی از طرح های مهم و اشتغالزایی با مشارکت بخش خصوصی با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط آغاز می شود که با اتمام این پروژه زمینه اشتغال برای بیش از چهارصد نفر دراین طرح فراهم می شود.

این مقام مسئول به روسای ادارات تأکید کرد خرید هرگونه کالای خارجی که مشابه داخلی داشته باشد در ادارات ممنوع بوده و با خاطیان برخورد می شود.

وی، گفت: باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را در جامعه به یک فرهنگ تبدیل نمائیم و بدانیم که مصرف هر یک از تولیدات داخلی کمک به اشتغال و سرمایه گذاری در طرح تولیدی صنعتی داخلی است. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.