فرماندار شهرستان اهر، از احداث 6 کارخانه مهم در شهرستان اهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی  در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اهر گفت: این کارخانه ها شامل قندطعم دار، فولاد، بسته بندی میوه جات و تولید پوره سیب، کنسانتره مس، آهک هیدراته، فاز 2 معدن مس مزرعه و چند کارخانه دیگر می باشد که با بهره برداری از آنها تا حدی مشکل بیکاری در شهرستان اهر حل خواهد شد.

وی، همچنین از آماده شدن کارخانه کمپوست شهرستان اهر که بعد از تبریز دومین کارخانه کمپوست می باشد برای افتتاح خبر داد.

فرماندار شهرستان اهر، در ارتباط با مسکن مهر نیز گفت: 300 واحد مسکن مهر به صورت انبوه سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و همزمان یک هزار و 500 واحد مسکن خودمالک افتتاح خواهد شد.

وی، در ارتباط با عمران شهری نیز گفت: چند طرح مهم از جمله خیابان گشایی، پل سازی، پارک سازی، کمربندی و چند طرح دیگر از جمله طرح های است که در حال اجرا و یا در شرف اجراست.

صدیقی، همچنین با بیان اینکه شهرک صنعتی فعلی شهرستان اهر پر است افزود: به دنبال فاز دوم شهرک صنعتی هستیم.

وی، همچنین از آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان اهر که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است خبر داد.

فرماندار شهرستان اهر در ارتباط با بزرگراه اهر – تبریز نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری های مسئولان استانی و شهرستانی و به خصوص حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور بزرگراه اهر – تبریز جزء مهر ماندگار قرار گرفت و در نیمه اول سال 92 احداث آن به پایان خواهد رسید.

صدیقی، همچنین با بیان نقش خبرنگاران در زمینه اطلاع رسانی در جامعه، از خبرنگاران شهرستان اهر در انعکاس اخبار شهرستان تشکر کرد و افزود: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار خود مسایل دینی و انقلابی، عوامل عزت آفرین انقلاب و کشور را مطرح کنند و در حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند و نقدهایشان منصفانه باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و کادو از خبرنگاران شهرستان اهر تجلیل شد/س

برچسب ها: احداث ، کارخانه ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.