سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مركزی گفت: درك شب قدر با شناخت دقیق و كامل حضرت علی (ع) حاصل می شود بنابراین باید از آن استفاده كامل كرد.

 

حجت الاسلام مبارك آبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، افزود: حقیقت شب قدر با ولایت و امامت گره خورده كه این مهم بیانگر اهمیت و ارزش والای ولایت فقیه است.

وی اضافه كرد: در شب قدر سرنوشت انسان ها مشخص می شود بنابراین با دعا و انس گرفتن با خدا و قرآن می توان بهترین امور برای جهان اسلام و مسلمانان را از معبود یكتا درخواست كرد.

سرپرست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مركزی اظهار كرد: بهترین امور برای این شب عظیم و سرنوشت ساز، دعا و راز و نیاز با خداوند است كه اعمال آن به خوبی در كتاب های دینی بیان شده است.

حجت الاسلام مبارك آبادی اضافه كرد: زمانی كه مسلمانان در آیین شب قدر، قرآن به سر می گذارند پیام آن به جهانیان آن است كه این كتاب آسمانی در راس امور قرار داشته و توهین به آن بی پاسخ نخواهد ماند.

وی گفت: اندیشه و تفكر در اعمال انجام شده از ماه مبارك رمضان سال گذشته تا شب قدر امسال نیز در خود شناسی و خدا شناسی اثر گذار است./س

برچسب ها: درک ، شب قدر ، شناخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.