با توجه به اقدامات در دست اجرا، مرکز همایش های بین المللی اصفهان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان دیروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به فرایند احداث سالن اجلاس و عملی نشدن تعهدات دولتی تصریح کرد: بار احداث این مرکز بر دوش شهرداری افتاده و امید است از ردیف های دولتی بر طبق توافقنامه ای که صورت گرفته در این راستا اقدام شود.

حاج رسولی ها مرکز همایش های بین المللی را اثر ماندگاری برای پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: در حال حاضر این طرح با بودجه شهرداری در دست اجراست و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و احداث این مرکز در اصفهان ضرورتی برای مباحث اقتصادی و شهری است.

وی در ادامه توسعه شهرک صنعتی محمودآباد و پالایشگاه را ظلم بزرگی به اصفهان دانست و اظهار داشت: اجرای هر طرحی که آلایندگی برای اصفهان در شعاع 50 کیلومتری دارد خلاف قانون است و خوشبختانه مراجع قضایی در حال پیگیری این امر هستند تا حق و حقوق این شهر از بین نرود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در صورتی که توسعه پالایشگاه به منطقه سجزی انتقال یابد مدیریت شهری نیز از آن حمایت خواهد کرد.

حاج رسولی ها در راستای الحاق خوراسگان و بهارستان خاطر نشان کرد: به زودی شهرداری لایحه ای برای الحاق خوراسگان به کلانشهر اصفهان به شورا ارسال می نماید و امید است هر چه زودتر این الحاق صورت گیرد.

وی افزود: الحاق بهارستان به اصفهان به دلیل وجود مخالفان متعدد در حال حاضر غیرممکن و بعید است./س

برچسب ها: اصفهان ، شورای ، اسلامی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.