طرحي چشمگير به همراه رنگ‌هاي قوي با طيف‌هاي خاكي كه هويتي آفريقايي دارند و تداعي‌كننده سبك آفريقايي هستند، مي‌توانند كنار هم قرار بگيرند و چيدماني جذاب را خلق كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، طرحي چشمگير به همراه رنگ‌هاي قوي با طيف‌هاي خاكي كه هويتي آفريقايي دارند و تداعي‌كننده سبك آفريقايي هستند، مي‌توانند كنار هم قرار بگيرند و چيدماني جذاب را خلق كنند. براي خلق چنين چيدماني، ابتدا بايد از منسوجات طرح‌دار با تركيب رنگي مشكي و كرم و ظرف چيني و سفالي شروع كنيد.

سپس، با استفاده از گلدان‌هاي باغچه، طيف‌هاي آجري، پارچه‌هاي پنبه‌اي با رنگ نارنجي سوخته به‌عنوان زيربشقابي‌ها و همچنين، مهره‌هاي متنوع را براي كاربردي دكوراتيو به چيدمان اضافه كنيد. شمعداني كه براي دكوراسيون ميز آفريقايي خود تهيه مي‌كنيد و حلقه دستمال سفره‌ها را با مهره‌هاي چوبي و ديگر مهره‌ها كه همگي طيف خاكي رنگ دارند، بياراييد.

براي هرچه جذاب‌تر شدن چيدمان ميز مي‌توانيد از لايه‌هاي متعدد روميزي استفاده كنيد و آنها را به‌گونه‌اي زيبا روي هم قرار دهيد و روي ميز پهن كنيد. دوخت ساده ريسماني با پيچ و خم‌هاي ساده در حاشيه زيربشقابي‌ها، يكي از راه‌هاي آسان و سريع براي ايجاد طرح و الگوي بيشتر در اين چيدمان است. از ديگر ايده‌هاي زيبا در اين زمينه، زيگزاگي قرار دادن لايه‌اي روميزي روي روميزي ديگر است. آويختن گوي‌هاي نخي نارنجي رنگ به گوشه‌هاي روميزي مشكي و كرم نيز مي‌تواند هماهنگي و جذابيتي بيشتر را به چيدمان آفريقايي ميز شما القا كند.

مهره‌هاي چوبي و دكوراتيو و همچنين زيربشقابي‌هاي نارنجي رنگ با حاشيه‌دوزي كنفي ساده، جلوه سبك آفريقايي را به‌زيبايي براي دكوراسيون اين ميز بوجود آورده است./س

برچسب ها: چیدمان ، سبک ، آفریقایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.