دبير كل جبهه جوانان ايران امروز گفت: براي نظارت بر انتخابات و تخلفات پيش از موعد انتخاباتي، نهادي فراقوه‌اي تحت نظر مقام معظم رهبري تشكيل شود.

مجيد گروسي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون نهاد نظارتي بر تخلفات پيش از انتخابات گفت:‌ خلاء سازماني با عنوان ستاد نظارت بر انتخابات احساس مي‌شود.

گروسي در جهت رسيدگي سريع و نظارت بر تبليغات و تخلفات در حال وقوع پيشنهاد كرد: مقام معظم رهبري  ستادي مبني بر نظارت بر كار مجريان انتخابات رياست جمهوري و شوراها تشكيل دهند.

وي با اشاره به استفاده از امكانات دولتي براي تبليغات انتخاباتي توسط برخي‌ كانديداهاي احتمالي، عنوان كرد:‌ هزينه‌هاي تبليغاتي برخي از مسئولان به طور مطمئن كمك‌هاي مردمي نيست و اين افراد از بيت المال براي خود هزينه مي‌كنند.

دبيركل جبهه جوانان ايران امروز تاكيد كرد: با تشكيل يك ستاد نظارتي بر انتخابات با هسته‌ مركزي و دفاتر نظارتي در استان‌ها و قراردادن افراد متدين كه گرايش سياسي خاصي ندارند مي‌توان بر تخلفات پيش از موعد كانديداها فائق آمد.

وي با اشاره به تغيير قانون انتخابات افزود: بررسي وضعيت و فعاليت اشخاص بعد از انتخابات نوش‌دارو پس از مرگ سهراب است و شوراي نگهبان و بازرسي كل كشور مي‌ توانند با گزينش افرادي كه به دور گرايش‌هاي سياسي اصلاح‌طلبي و اصولگرايي هستند و سليقه‌اي عمل نمي‌كنند بر اين امر نظارت كند.

گروسي با تاكيد بر اينكه مقام معظم رهبری بايد ستادي فراقوه‌اي براي انتخابات تشكيل دهند تا ريشه افراد سودجويي كه از بيت‌المال و منابع ملي استفاده مي‌كنند ريشه‌كن شود، تصريح كرد: اگر سازماني با عنوان سازمان نظارت بر انتخابات زيرنظر مقام معظم رهبری تشكيل شود و هيئت موسس آن متشكل از قواي گوناگون باشد، از تخلفات ممكن جلوگيري خواهد شد.

دبير كل جبهه جوانان ايران امروز خاطرنشان كرد: متاسفانه هر دولتي كه قدرت را در دست داشته از امكانات دولتي به نفع خود استفاده كرده است اما اگر قانوني جامع وجود داشته باشد تخطي از قانون براي افراد مشكل خواهد شد.

انتهاي پیام///

پ2

 

برچسب ها: گروسی ، نهاد ، نظارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار