سخنگوي فراکسيون محيط زيست مجلس با اشاره به شهادت محيط‌بان منطقه حفاظت شده در همدان گفت: انتظار مجلس آن است که دولت لايحه حمايت از محيط بانان را هر‌چه سريعتر به بهارستان ارائه دهد.

مؤيد حسيني صدر نماينده مردم خوي در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري جلسه فراکسيون محيط‌زيست گفت: در نشست فراکسيون محيط‌زيست موضوع شهادت محيط‌بان  منطقه حفاظت شده همدان بررسي و بنابر نظر اعضاء مصوب شد،دولت هرچه سريعتر  لايحه اي در خصوص حمايت از محيط‌بانان  به مجلس ارائه کند.

وي در ادامه افزود: همچنين در اين نشست تصميم بر‌آن شد که اعضاي فراکسيون درآينده‌اي نزديک بازديدي از درياچه اروميه و همچنين کارخانه‌هاي سبز،کارخانه‌هايي که شرايط محيط زيست را رعايت مي کنند داشته باشند.

سخنگوي فراکسيون محيط‌زيست همچنين با اشاره به شکل‌گيري 5 کميته در فراکسيون محيط زيست گفت: با تعيين کميته‌ها سعي خواهيم کرد فعاليت‌هاي متمرکز‌تري در حوزه  حفاظت از محيط زيست انجام دهيم.

نماينده مردم خوي با اشاره به نشست آتي اين فراکسيون در هفته آينده اظهار داشت: در جلسه آتي نشستي با رئيس سازمان‌حفاظت از محيط‌زيست خواهيم داشت و مسائل ريزگردها، تالاب ها و درياچه اروميه، سدگتوند و همين‌طور ساير مشکلاتي که حوزه حفاظت از محيط‌زيست وجود دارد را بررسي خواهيم کرد.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: فراکسیون ، لایحه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار