هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی در ارزشیابی کلی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در ردیف الف قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی امروز در نشست تخصصی هیات بسکتبال آذربایجانشرقی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و کارشناسان با اشاره به بررسی فعالیتهای هیئت های بسکتبال استانها از سوی فدراسیون، اظهار داشت: آخرین ارزشیابی هیئتهای بسکتبال از سوی فدراسیون بسکتبال کشورمان اخیرا انجام گرفت که بر این اساس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی در ردیف استانهای الف قرار گرفت.

کریم پاداش اصل افزود: منظور از ردیف الف این است که بالاترین امتیازات به یک یا چند استان اختصاص یابد که خوشبختانه استان آذربایجان شرقی در این ارزشیابی در زمره استانهای ردیف الف قرار گرفت.

پاداش اصل تصریح کرد: شرکت در مسابقات، میزبانی مسابقات در رده های سنی مختلف، برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری، دعوت بازیکنان به اردوهای تیم های ملی دختران و پسران و کسب عنوان و مقام در مسابقات از جمله فاکتورهای ارزشیابی فدراسیون بوده است.

وی تصریح کرد: هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی در اغلب فاکتورهای مورد نظر فدراسیون امتیازات بالایی کسب کرده و باید بگویم که توجه به تیمهای پایه در این استان از دیگر مواردی بود که فدراسیون بسکتبال به آنها نیز توجه داشت.

پاداش اصل یادآور شد: شهرستانهای سراب، آذرشهر، ایلخچی و تبریز که به ترتیب آقایان داود رفیقی، اسماعیل شهبازی، شاهرخ یعقوبی و یعقوب احمدزاده روسای این هیئتها هستند، به دلیل عملکرد خوب و تلاشگرانه در سال 90 مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی در خاتمه عنوان داشت: مسابقات بسکتبال خیابانی جام رمضان تبریز هم اکنون با شرکت 12 تیم در پارک ائل گلی در حال برگزاری است که امسال نیز همانند سالهای گذشته، شور و هیجان خاصی بر این رقابتها حاکم است.

در نشست تخصصی هیات بسکتبال آذربایجانشرقی در خصوص توجه به شهرستانها ، برطرف شدن نیازهای سخت افزاری و حضور نفرات استان در بدنه تیم ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.