عضو کميسيون فرهنگي مجلس گفت: اگر عوامل فيلمي مي‌خواهند حمايت کميسيون فرهنگي را براي ساخت فيلمشان كسب كنند بايد اصول اين کميسيون را رعايت کنند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس شوراي اسلامي درگفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه درباره ساخت فيلم لاله در کميسيون فرهنگي هنوز به جمع بندي نهايي نرسيده‌ايم، گفت: معاون سينمايي وزير ارشاد براي ارائه توضيحاتي در ارتباط با فيلم لاله به کميسيون فرهنگي آمدند و به سوالات نمايندگان پاسخ دادند اما هنوز تصميم نهايي در اينباره گرفته نشده است.

وي با اشاره به اينکه کميسيون فرهنگي براي اعلام نظر خود شاخص‌هايي را رعايت مي‌کند، تصريح کرد: اگر عوامل فيلمي مي‌خواهند حمايت کميسيون فرهنگي را براي ساخت فيلم‌‌‌‌شان كسب كنند بايد اصول اين کميسيون را رعايت کنند.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر در ادامه افزود: قرار شده فيلم‌نامه اين کار به کميسيون فرهنگي فرستاده شود و بعد از بررسي آن مي‌توانيم راجع‌به ساختن يا نساختن آن اظهارنظر کنيم.

نماينده مردم مشهد و کلات با اشاره به اينکه زبان اصلي فيلم لاله انگليسي است، تأکيد کرد: مخاطبين فيلم لاله مردم كشورهاي غربي هستند که نسبت به جايگاه زن در ايران بمباران تبليغاتي شده و ذهنيت آنها نسبت به مقام زن در ايران کاملا تخريب شده است، به همين جهت اگر شاخص‌ها و مسائلي را که در جلسات کميسيون مطرح ‌مي‌شود توسط عوامل فيلم تأمين شود بحث هاي مربوط به هزينه فيلم قابل دفاع خواهد بود.

عضو کميسيون فرهنگي درپايان خاطرنشان کرد: کميسيون براساس بررسي‌هاي خود نظرش را درباره ساخت فيلم لاله اعلام مي‌کند و ما اميدواريم اين موضوع در يک فضاي تفاهمي و تعاملي حل و فصل شود.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: لاله ، فیلم ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار