به مناسبت ماه مبارك رمضان ، موتورسيكلت شهروندان كرماني كه تا قبل از شانزدهم مرداد ماه سال 90 در پاركينگ هاي طرف قرار داد پليس توقيف شده، با شرايط ويژه ترخيص مي شود.

 
 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سردار "سردار حسين چناريان"فرمانده انتظامي استان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، پليس استان با هماهنگي مقام قضايي در نظر دارد تا موتورسيكلت هاي توقيف شده در پاركينگ هاي طرف قرار داد با اين فرماندهي را با ارائه تسهيلات ويژه ترخيص كند.
 
وي افزود: به همين منظور مالكان موتورسيكلت هاي توقيفي مي توانند از هجدهم مرداد ماه سال جاري به مدت 30 روز ،با همراه داشتن مدارك و اسناد هويتي لازم، به مراكز مربوطه مراجعه كنند.
 
فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه تسهيلات در نظر گرفته شده شامل حال افرادي كه وسيله نقليه آنها با دستور قضايي توقيف گرديده نمي شود گفت: به غير اين مورد تمامي موتورسيكلت هاي يالاي يكسال توقيف، پس از احراز مالكيت به صاحبان آنها تحويل مي شود .
 
سردار چناريان با اشاره به اينكه هنگام ترخيص ، شرط ارائه بيمه نامه حذف شده تشريح كرد:موتورسيكلت هاي قابل شماره گذاري بالاي 10 سال از مدل كه تا تاريخ 16مرداد سال 90 و به مدت يك سال در پاركينگ توقيف مي باشند، بدون دريافت بيمه نامه و با احراز مالكيت و مبلغ 700 هزار ريال ترخيص مي شوند.
 
وي بيان كرد: موتورسيكلت هاي غيرقابل شماره گذاري بالاي 10 سال از مدل كه تا تاريخ 16مرداد سال90 به مدت يك سال در پاركينگ توقيف مي باشند، بدون دريافت بيمه نامه و با احراز مالكيت و تنها با پرداخت 400  هزار ريال و به مدت دو سال با500 هزار ريال ترخيص مي شوند.
 
اين مقام مسوول افزود: موتورسيكلت هاي غيرقابل شماره گذاري كه بالاي 10 سال از مدل تا تاريخ 16 مرداد سال90به مدت دو سال در پاركينگ توقيف مي باشند،  مالك آن مي تواند بدون بيمه نامه و با احراز مالكيت و پرداخت 400 هزار ريال و بيش از دو سال با پرداخت 200هزار ريال نسبت به ترخيص موتورسيكلت خود اقدام كند.
 
فرمانده انتظامي استان كرمان در پايان خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه اين طرح تخفيف، ويژه موتورسيكلت هاي توقيفي بيش از يكسال در پاركينگ است ، فرصت مناسبي براي مالكان جهت تحويل گرفتن موتورسيكلت مي باشد لذا پس از اتمام طرح و در صورت عدم مراجعه مالكين، موتورسيكلت هاي رسوب شده بالاي يكسال به عنوان بلاصاحب تلقي و از طريق ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) مزايده و به فروش خواهند رسيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.