دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه‌ها، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان عیسی امامی، دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی همزمان با روز خبرنگار در پیامی گفت: دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می‌گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می‌زند. از این روی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه‌ها، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند.

وی افزود: روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می‌گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌کنند.

امامی تصریح کرد: روز هفدهم مرداد ماه از اواخر دهه 70 به ياد خبرنگار شهيد "محمود صارمي" به نام روز خبرنگار نامگذاري شده است تا فرصتي مغتنم باشد براي تجليل از خدمات و زحمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز كشورمان كه با تيغ قلم خويش، به نبرد با سفيران يأس و دروغ و تباهي برخاسته و پا به كارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامي نهاده اند.

وی ادامه داد: توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان‌های سخت کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنان که بی‌آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی‌های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت روشنی بخش راه باشند و شناخت آسیب‌ها، آفرینش موضوع‌های بدیع، مسیر تحول، بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع نمایند.
امامی گفت: در روزهای ماه مبارک رمضان، ماه بازگشت به فطرت زلال خدایی، این همت والا و پرثمر را همراه با یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی و سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی، می‌ستاییم و از درگاه حضرت حق برای تمامی اهالی خبر و اطلاع رسانی در ادامه این راه توفیق روز افزون مسئلت دارم./س


برچسب ها: خبرنگار ، رسانه ، قلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.