مسئول بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي گفت: مسئوليت‌ها بايد به انسان‌هاي صالح و پايبند به اصول و آرمان‌هاي انقلاب واگذار شود و تکنوکرات‌ها فرصت تکرار اعمال خود را پيدا نخواهند کرد.

حميدرضا ترقي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره طرح آشتي ملي، اظهار داشت: آن چه که در شرايط کنوني، انقلاب اسلامي و آينده نظام به آن نياز دارد رئيس جمهوري است که بتواند از ظرفيت نيروهاي اصولگرا و پايبند به انقلاب اسلامي و امتحان پس داده به صورت کامل استفاده کند.

مسئول بين المللي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: بايد از ظرفيت موجود براي مقابله با تهديدات و غلبه برمشکلات فرارو استفاده شود.

وي مفهوم حضور نيروهاي پايبند به انقلاب را با آشتي ملي ميان افرادي که به نظام و انقلاب ضربه زدند را متفاوت دانست و افزود: مفهوم استفاده از ظرفيت نيروهاي پايبند به انقلاب اسلامي با رئيس جمهور آشتي ملي ميان افرادي که به انقلاب و نظام ضربه زدند و درحق نظام ظلم کردند متفاوت است.

ترقي تصريح کرد: نظام مجددا به افراد و عناصري که به کشور ظلم کردند و درصدد منحرف‌کردن مسير انقلاب به سمت ليبراليسم بودند اجازه حضور نخواهد داد.

وي گفت: در مقاطعي برخي نيروهاي برانداز سعي کردند که نظام را از مسير واقعي خود به جاده خاکي ببرند اما ديگر نظام و مردم اجازه تکرار چنين رفتارهايي را نخواهند داد.

مسئول‌ بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي خاطرنشان کرد: مسئوليت‌ها بايد به انسان‌هاي صالح و پايبند به اصول و آرمان‌هاي انقلاب واگذار شود و تکنوکرات‌ها فرصت تکرار اعمال خود را پيدا نخواهند کرد.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: ترقی ، طرح ، آشتی ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار