پشت پرده همکاری ضدانقلابی فخرآور با رادیوکوچه

اسکان "روزبه" در منزل دوست‌دختر سابق فخرآور!

"اردوان روزبه" که پیشتر با یک رسانه ضدانقلاب به نام "رادیو زمانه" همکاری می کرد، اکنون مدیر رادیوکوچه است و اخیرا رادیو کوچه را در اختیار فخرآور قرار داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، امیرعباس فخرآور ضدانقلاب ساکن در آمریکا که دیدارهای متعددی با مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی داشته و اخیرا مدعی شده بود که مشاور میت رامنی نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکاست، رادیوکوچه را نیز در اختیار گرفته است.

"رادیو کوچه" از رسانه های ضدانقلابی است که از سال ۲۰۰۹ از مریلند آمریکا به زبان فارسی پخش می شود و به عضویت رسمی رسانه‌های آمریکا "NAB" نیز درآمده است.
 

لوگوی رادیو کوچه

"اردوان روزبه" که پیشتر با یک رسانه ضدانقلاب به نام "رادیو زمانه" همکاری می کرد، اکنون مدیر رادیوکوچه است و اخیرا رادیو کوچه را در اختیار فخرآور قرار داده است و فخرآور نیز در یکی از کامنت‌های خود در فیس بوک، در همین راستا خبر داده که به زودی "رسانه خودمان" را معرفی می‌کنیم.
 

"اردوان روزبه"

منابع قاصدنیوز در لس‌آنجلس می‌گویند روزبه و فخرآور سفرهایی به این ایالت آمریکا داشته اند تا فخرآور رادیوکوچه را نیز از اسپانسرهای مالی خود بهره مند سازد. فخرآور اخیرا با طرح ادعای دروغ خود مبنی بر اینکه مشاور میت رامنی است، برخی صهیونیست‌های ایرانی لس‌آنجلس و سلطنت طلبان را فریب داده و مبالغی از آنها دریافت کرده بود.
 
فخرآور همچنین محبت خود را در حق مدیر رادیوکوچه اینچنین اثبات کرده، که اردوان روزبه را حدود یک ماه در منزل "مهتاب فرید" دوست دختر سابق خود اسکان داده است!
 

"مهتاب فرید"

در حالی که موضوع بده بستان‌های فخرآور  و رادیو کوچه به شدت در میان ایرانیان لس آنجلس بازتاب داشته است، اردوان روزبه تلاش می ‌کند این رابطه خود را پنهان کند تا جایگاه خود را در واشنگتن از دست ندهد.
برچسب ها: فخر ، آور ، رادیو ، کوچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.