به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مصطفي نوريان با بيان اين كه مطالعات براي ساماندهي ترافيك حاشيه رودخانه زاينده رود از سال هاي گذشته آغاز شده است عنوان كرد: پل هاي تاريخي اين محدوده سبب شده است احداث پل جديد امكان پذير نباشد و افزايش ارتباط شمال به جنوب شهر از طريق زير رودخانه مورد توجه قرار گيرد.
وي افزود: حاشيه رودخانه به دليل وجود پل هاي تاريخي و پارك ها مهمترين مركز گردشگري شهر است و ساماندهي ترافيك آن از اهميت بسياري برخوردار است.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان اظهار داشت: براي كاهش ترافيك اين محور در كوتاه مدت تغييراتي در تقاطع ها و چهار راه ها ايجاد مي شود تا شهروندان براي استفاده از پارك ها با مشكل مواجه نشوند و بازديد كنندگان از پل هاي تاريخي نيز به پل ها دسترسي داشته باشند.
نوريان با اشاره به ترافيك چهار راه تختي و خيابان چهارباغ پايين تصريح كرد: براي كاهش ترافيك اين محور، به دليل وجود تونل هاي مترو نمي توان از زيرگذر استفاده كرد و تلاش مي شود با زمان بندي تقاطع ها و ايجاد تاخير، ترافيك اين محور كاهش يابد./س