معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان از ساماندهي ترافيك حاشيه رودخانه زاينده رود خبر داد و گفت: طرح احداث ادامه خيابان هاي شمس آبادي و باغ گلدسته از زير رودخانه در دست بررسي است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مصطفي نوريان با بيان اين كه مطالعات براي ساماندهي ترافيك حاشيه رودخانه زاينده رود از سال هاي گذشته آغاز شده است عنوان كرد: پل هاي تاريخي اين محدوده سبب شده است احداث پل جديد امكان پذير نباشد و افزايش ارتباط شمال به جنوب شهر از طريق زير رودخانه مورد توجه قرار گيرد.

وي افزود: حاشيه رودخانه به دليل وجود پل هاي تاريخي و پارك ها مهمترين مركز گردشگري شهر است و ساماندهي ترافيك آن از اهميت بسياري برخوردار است.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان اظهار داشت: براي كاهش ترافيك اين محور در كوتاه مدت تغييراتي در تقاطع ها و چهار راه ها ايجاد مي شود تا شهروندان براي استفاده از پارك ها با مشكل مواجه نشوند و بازديد كنندگان از پل هاي تاريخي نيز به پل ها دسترسي داشته باشند.

نوريان با اشاره به ترافيك چهار راه تختي و خيابان چهارباغ پايين تصريح كرد: براي كاهش ترافيك اين محور، به دليل وجود تونل هاي مترو نمي توان از زيرگذر استفاده كرد و تلاش مي شود با زمان بندي تقاطع ها و ايجاد تاخير، ترافيك اين محور كاهش يابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.