مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: گرفتن چفيه مقام معظم رهبري در ديدار با دانشجويان(رمضان سال 90) بهترين خاطره عمرم است.

محمد رضا کاشفي مسئول بسيج دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران گفت:در ديدار سال گذشته دانشجويان با مقام معظم رهبري من به عنوان نماينده بسيج دانشجويي در اين جلسه سخنراني کردم.

وي افزود: در محضر مقام معظم رهبري در مورد دو موضوع اسلامي کردن دانشگاه‌ها و جهاد اقتصادي افاده سخن کردم و نحوه رسيدگي و اطلاع از پرونده‌هاي اقتصادي توسط دانشجويان را در قالب سوال خدمت حضرت آيت الله خامنه اي مطرح کردم.

کاشفي تصريح کرد: من بعنوان اولین سخنران به نمایندگی از بسیج صحبت‌های خود را با یادي از شهدای عرصه ایثار و بیداری اسلامی و علمی شروع کردم اما هنوز اولین بخش از صحبت‌هایم تمام نشده بود که مجری برنامه از اتمام وقت خبر داد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي با اشاره کمبود وقت موجود گفت: من هم پشت تريبون گفتم  "الان تموم میشه" که اين امر خنده مقام معظم رهبري را در پی داشت.

کاشفي در پايان خاطر نشان کرد: بعد از پایان سخنرانی خدمت مقام معظم رهبري رفتم و چفيه ايشان را گرفتم لذا ديدار نزديک با مقام معظم رهبري و گرفتن چفيه آن حضرت بهترين خاطره عمرم بود.

"انتهاي پيام"/س3

برچسب ها: رهبر ، چفیه ، خاطره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار