عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان تاکید کرد: امروز آنچه که باعث بیمه شدن کشور ما در مقابل همه توطئه ها و بحران ها شده، ترویج فرهنگ شهادت طلبی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی ، در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: همین فرهنگ شهادت طلبی که آن را از سیره پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) و اولاد این بزرگواران فرا گرفته ایم، حقیقتا دشمنان اسلام و نظام اسلامی را زمین گیر کرده و مایه عزت و اقتدار ما بوده است.
وی با تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین علی (ع) گفت: ابعاد مختلف زندگی مولا علی (ع) برای همه ما توام با بهترین و والاترین درس زندگانی و بندگی است.
امام جمعه موقت تهران افزود: آنان که می خواهند علوی زندگی کنند، باید عطر علوی در زندگیشان ساری و جاری باشد و بدانند این عطر با عشق به خدا و توجه به معنویات در زندگی فردی و اجتماعی ایجاد شده و پراکنده می شود.
وی با بیان این که امام علی (ع) بسیار با دعا و مناجات با خدا مانوس بود، ابراز داشت: باید به این نکته مهم توجه داشت که دعا تنها برای گرفتن حاجت از خدا نیست چرا که به تعبیر آیت الله شهید مطهری، دعا هم طلب و هم مطلوب است و نفس گفتن یا الله ، ذکر خداست و ارزشمند است./س
برچسب ها: قم ، خاتمی ، شهادت ، بیمه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.