نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پيامي كسب مدال طلاي كاروان ورزشي كشورمان در مسابقات المپيك 2012 لندن توسط بهداد سليمي، ملي پوش تيم وزنه برداري كشورمان را تبريك گفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، متن كامل پيام آیت الله طبرسی و مهندس طاهايي به اين شرح است:

جناب آقای بهداد سليمي

پولاد مرد افتخار آفرین وزنه برداري ايران اسلامي

خداي سبحان را شاکریم که توانمندي، اراده ي راسخ و عزم استوار شما جوانِ دلاور و قهرمانِ استان مازندران موجب شد برگ زرین دیگری بر افتخارات كشورعزيزمان افزوده شود و پرچم پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی به اهتزار درآيد.

درخشش جناب عالي در مسابقات وزنه برداري المپيك 2012 لندن و كسب غرور آفرين مدال طلا ، افتخار مجددی است که موجب شور، نشاط و شادماني دل تک تک ملت شایسته و مومن ایران اسلامی و ايرانيان سراسر جهان گرديد و باعث سرافرازی بیش از پیش کشور عزیزمان در عرصه بين المللي گشت .

شما با اتكاي به لطف و كرم ايزد منان در ماه پر خير و بركت رمضان، با تمسك به ائمه اطهار، تلاش و همت مضاعف خود در فتح سكوي ارزشمند قهرماني دسته فوق سنگين وزنه برداري المپيك لندن ، بار دیگر به زيبايي نشان داديد که جوانان بلند آوازه و دلاور مازندراني سرشار از استعدادهاي ناب و درخشان هستند و در همه ي عرصه‌ها با توكل به قدرت لایزال الهی قادر به كسب موفقيت هاي چشم گير مي باشند. آفرين بر تعصب و حميت شما.

پولادمرد مازندران!

کسب مدال طلاي المپيك 2012، ودیعه‌ای بود الهی که مسرت پیروزی های گذشته شما و دیگر افتخارآفرینی های ورزشکاران استان قهرمان پرور مازندران را دو چندان ساخت.

اين تلاش ارزشمند و تحسين برانگيز جناب عالي ، قابل تحسين و شايان تقدير فراوان است لذا این جانبان ضمن تبریک كسب اين مقام غرور آفرین، برخود فرض می‌دانیم از تلاش مربيان ، وزير محترم ورزش و جوانان جناب اقاي دكتر عباسي، فدراسيون وزنه برداري كشور به خصوص از پهلوان حاج حسين رضازاده، اداره كل ورزش و جوانان مازندران، جناب عالی، خانواده مكرم تان به ویژه پدر و مادر بزرگوارتان، قدرداني و تشکر نمايیم و از خداوند منان تداوم این پیروزی ها را برای جوانان عزیز میهن اسلامی و استان ولایت مدار مازندران خواستاریم.

مردم عزيز ايران اسلامي به ويژه مازندراني هاي دلاور پرور و غيور، اميدوار به افتخارآفريني هاي كاروان ورزشي كشورمان در رقابت هاي المپيك 2012 لندن مي باشند وانشاالله این مدال ارزشمند شما باعث تداوم افتخار آفرینی های ساير ورزشکاران مازندراني در اين رقابت ها باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.