معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: "روز جهانی قدس" که برخواسته از اندیشه، تدبیر و آینده نگری بنیانگزار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی سرآغاز حرکت و نهضتی بزرگ برای بیداری جامعه جهانی است که ریشه در ولایت دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج مرتضی رهنما در ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در یاسوج، افزود: درآیاتی از کتاب قرآن بزرگترین هدایتگر جامعه بشری که در ماه مبارک رمضان نازل شده است  آمده که یهودیان صهیونیسم دشمن اصلی مسلمانان و جامعه بشری هستند.
وی تصریح کرد: مدیریت دور اندیشانه امام راحل و ولایت فقیه است که روز جهانی قدس به شناخت  تیپ اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکائی بپرداز تا چهره ظالمانه استکبار و طرفداران آنها نمایان شود.
  رهنما گفت: روز قدس به  وضعیت کنونی چهره رژیم صهیونیسم جهانی، آمریکا و ایادی و نوکران دست نشانده آنها و خصلت ضد بشری و ادعای دروغین آنها در حمایت از جامعه بشری می پردازد.
  به گفته وی، روز جهانی قدس به بلندای نور خورشید که هیچکس نمی تواند از انعکاس آن جلوگیری کند در جهت روشنگری، بیداری جهان اسلام و افکار عمومی جامعه بشری و آزادگان جهان است.
رهنما با بیان اینکه، این روز بزرگ برای آگاهی و بصیرت نسلی که انقلاب را ندیده هدف گزاری شده است، تاکید کرد: هر گونه برنامه، شعار، سخنرانی و حرکتی در راهپیمائی این روز در چهت معرفی اهداف بلند و ارزشمند امام (ره) باشد.
 وی تصریح کرد: حضور پر شور جوانان و عموم مردم در روز جهانی قدس برگ برنده‌ای است که در دست ما است و امید برای حمایت از مظلوم و احیاء و بروز کردن ارزش‌های الهی می‌باشد./س

برچسب ها: یاسوج ، قدس ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.