برنامه‌ای تحت عنوان شبی با شهدا با محوریت مراسم سالگرد شهید حسین آخربین در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، برنامه‌ای تحت عنوان شبی با شهدا با محوریت مراسم سالگرد شهید حسین آخربین در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام واحدی زاده مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل به حضار از جمله خانواده ی شهید آخربین خیر مقدم گفت.

در ادامه حجت الاسلام دلیر در تبیین مذهب شیعه و اهداف والای آن سخن گفت و همچنین به  مقایسه عرفان اسلامی و شیعی با عرفان‌های رایج در دنیا پرداخته و برتری های عرفان اسلامی را متذکر شدند و از جایگاه شهدا در مراتب عرفان یاد کرد.

حبیب ابراهیم پور از دوستان شهید، سومین فردی بود که سخرانی و سخنان خود را با خاطراتی از شهدا و خانواده های شهدا آغاز کرد.

ابراهیم پور که خود نیز برادر شهید است از غم هجران شهدا  برای خانواده شهید گفت.

در آخر برنامه برادر شهید آخربین در مورد صفات والای انسانی ایشان صحبت کرده و از ترک نشدن نماز اول وقتشان یاد کرد.

وی گفت : شهید حسین آخربین، چهار روز پس از جشن ازدواجش به منطقه عملیاتی شمال غرب اعزام شد و در بیستم مرداد سال 90 به فیض عظمای شهادت نایل آمد.

در پایان برنامه از مادر، همسر وبرادر شهید، تقدیر شد و برنامه با دعای مادر حسین آخربین اتمام یافت.

 گفتنی است؛ شهید حسین آخربین سروان پاسدار، سال گذشته  هنگام مبارزه با اشرار گروهک پژاک و در ماه مبارک رمضان، به شهادت رسیده است.

منع
انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار