معاون فناوری اطلاعات استانداری خراسان رضوی گفت: نمایشگاه السیت ویژه استان خراسان نیست بلکه باید در سطح ملی و بین المللی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی السیت 91، بهرام زاده اظهار داشت: نمایشگاه السیت امسال باید با این رویکرد برگزار شود که این یک نمایشگاه ویژه شهرداری نیست بلکه یک نمایشگاه ملی و بین المللی است که باید تمامی دستاوردهای خود را به کل دنیا نشان دهد.

وی افزود: از آنجایی که بحث دفاتر پیشخوان دولت مربوط به حوزه استانداری است پس استانداری خراسان رضوی این آمادگی را دارد که هرگونه خدمات دستگاه های اجرایی را به این دفاتر واگذار کند.

وی ادامه داد: در جلساتی که به همین منظور در کشور برگزار می شود تمامی استان ها از شجاعت شهرداری مشهد مبنی بر ارائه 80خدمت در این دفاتر اظهار تعجب کرده اند.

وی بیان داشت: اما از آنجایی که ارائه رسمی این خدمات همزمان با برپایی نمایشگاه کلید خواهد خورد لازم است که تمهیدات لازم در دفاتر پیشخوان دولت اندیشیده شود تا در زمان افتتاح، ارائه خدمات در این دفاتر آغاز شده باشد.

وی افزود: سه کمیته تخصصی دولت الکترونیک در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، کارگروه فاوای کشور و کارگروه راهبردی دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک در کشور وجود دارد که در زمینه دولت الکترونیک فعالیت می کنند و از همه آن ها دعوت شده است تا در این نمایشگاه حضورپیدا کنند . /س

 

برچسب ها: نمایشگاه ، السیت ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.