استاندار اردبیل تاكید كرد كه ایران اسلامی در اوج اقتدار خود قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل سید حسین صابری دیشب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار گفت : امروز نهال نوپایی كه امام (ره) و مردم آن را در سال 42 تا 57 كاشتند به درختی تنومند با ریشه های مستحكم كه با هیچ حادثه و توفانی آسیب نمی بیند تبدیل شده است .

وی گفت : شاخ و برگ این درخت تنومند هم اكنون در قالب نهضت ها و قیام های مردمی بعنوان بیداری اسلامی و انسانی در اقصی نقاط جهان حتی آمریكا خودنمایی می كند .

صابری افزود : این رشد و تعالی انقلاب باعث شده است كه دشمن از خواب بیدار شده و توطئه ها ، فشارها و تحریم ها علیه ملت ایران را گسترش داده اند ولی همانگونه كه تاكنون توطئه های دشمنان شكست خورده با بیداری و استقامت مردم ایران فشارها و تحریم ها باردیگر ناكام می ماند.

استاندار اردبیل همچنین گفت: ایران اسلامی با بحرانی مواجه نبوده و در اوج اقتدار است و دشمن از این اقتدار به وحشت افتاده و دست به هركاری زده و می زند.

صابری با بیان اینكه ایران هم اكنون جزو معدود كشورهای هسته ای جهان است، افزود : در ابعاد اقتصادی نیز در كشور كارهای بزرگی صورت گرفته و توزیع درآمدها ، برقراری عدالت ، توزیع یارانه ها ، خودكفایی در مصرف انرژی و تبدیل شدن به صادر كننده سوخت و .. از جمله ان است.

وی با اشاره به طرح موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت : باید تلاش كنیم تحریم های سابقه دار دشمن را خنثی كنیم ، با تلاش در جهت ارتقای كیفیت تولیدات داخلی و افزایش آن ، اصلاح الگوی مصرف ، فرهنگ سازی در جهت قبح مصرف كالاهای خارجی می توان تحریم دشمنان را شكست .

استاندار اردبیل در ادامه با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار نیز گفت : خبرنگاران حتی جلوتر از صف خط مقدم قرار داشته و در واقع به عنوان گروه شناسایی و تخریب در جامعه هستند./س

برچسب ها: اردبیل ، اقتدار ، ایران ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.