تصویربرداری بخش عمده مستند روایی "موزه روستاهای ایران" به پایان رسیده و تدوین آن در شبکه سحر به طور همزمان انجام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، امیرهوشنگ دارایی تهیه کننده "موزه روستاهای ایران" با اشاره به اینکه 13 روستای دارای بافت با ارزش معماری در این برنامه معرفی می شود، گفت: تولید و تدوین بخش های مربوط به معرفی روستاهای "اشتبین" در استان آذربایجان شرقی، "لافت" در استان هرمزگان، "زیارت" در استان گلستان و "اسپیدان" در استان خراسان شمالی به پایان رسیده و تدوین بخش مربوط به روستای"کندلوس" در استان مازندران در حال انجام است.
وی افزود: تصویربرداری از روستاهای "هجیج" و "شمشیر" در استان کرمانشاه و روستاهای "سیمین ابرو" و "ورکانه" در استان همدان نیز اواخر تیرماه به مدت یک هفته انجام شده و در نوبت تدوین قرار دارد.

دارایی با بیان اینکه تولید این مجموعه تا اواسط مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تصویربرداری روستاهای "اورامان تخت" در استان کردستان، "قلعه نو" در استان سیستان و بلوچستان، "کزج" در استان اردبیل و "ابیانه" در استان اصفهان بعد از ماه رمضان انجام خواهد شد.

مستند روایی "موزه روستاهای ایران" با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با هدف معرفی جاذبه های "فرهنگی و فولکلور"، "صنایع دستی" و "زیبایی های طبیعی و بصری" روستاهای دارای بافت معماری با ارزش در 13 قسمت 30 دقیقه ای در سیمای آذری شبکه جهانی سحر در حال تولید است.

سعید دریادل کارگردانی و تدوین و احد عاقلی تصویربرداری این مجموعه را بر عهده دارند./ي2

برچسب ها: شبکه سحر ، موزه ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار