امير قعله نوعي، سرمربي تيم استقلال از جواد نكونام و عملكرد اين بازيكن به هيچ وجه رضايت ندارد،اما اين موضوع را علني و ظاهري اعلام نكرده و فقط به آن اشاره‌اي داشته است.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال، با شرايط خاص و اميدواري‌هاي بسيار زياد با حضور نكونام در استقلال موافقت كرد اما اين اتفاق رخ نداد و سرمربي تيم استقلال با شرايط متفاوتي روبرو شده است زيرا نكونام آن بازيكن آماده‌اي نيست كه امير قلعه نوعي به آن احساس نياز داشت و قصد داشت با حضور وي جاي خالي تيموريان را پر كند.نكونام بسيار نا آماده و كند براي استقلال بازي مي‌كند و از آن بازيكني كه استقلالي‌ها انتظارش را داشتند فاصله زيادي دارد.
 
در اين خصوص امير قلعه نوعي صحبتي را انجام نمي‌دهد اما شنيده مي‌شود كه وي در گفتگويي خصوصي با جواد نكونام از اين بازيكن خواسته است تا شرايط را براي خود در تركيب اين تيم تغيير دهد زيرا با اين اوضاع به هيچ وجه نمي‌تواند در تركيب استقلال به موفقيت برسد.
 
شايان ذكر است: امير قلعه نوعي به نكونام اعلام كرده است توقع حضور بازيكن ديگري را در تركيب استقلال داشت اما در حال حاضر شرايط براي وي تغيير كرده است و  تيم با بازيكني روبرو شده است كه انتظارش نمي‌رفت. سرمربي استقلال از نكونام خواست تا شرايطي فراهم كند كه وضعيت وي در آينده بهتر شود زيرا با ادامه اين روند وي نمي‌تواند به استقلال و پستي كه اين بازيكن در آن حضور دارد اميدوار باشد./مح
برچسب ها: قلعه نوعی ، انتقاد ، حالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار