مدیرکل صدقات و انفاقات كميته امداد امام خميني (ره) از 8 ميليون صندوق صدقات در منازل، ادارات، مغازه و مراكز تجاري در كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محسن سنایی» در جمع خبر نگاران،گفت: از این تعداد پنج میلیون و 500 هزار صندوق کوچک، یک میلیون صندوق متوسط و مابقی نیزشامل صندوق صدقات بزرگ است.

وي با شاره به اهداف پيش روي اين نهادافزود: مهمترین هدف این نهاد درزمینه جمع آوری صدقات این است که به ازای هر خانوار ایرانی یک مشترک طرح کمیته امداد وجود داشته باشد.

وي در خصوص در آمد هاي حاصل از مشاركت هاي مردمينیز تصریح کرد: در سال گذشته بيش از 800 ميلياردتومان در سر فصل هاي كاري مختلف كميته امداد به همكار ی مردم جمع آوري شد.

مدیرکل صدقات و انفاقات كميته امداد امام خميني (ره) در خصوص پیش بینی هاي صورت گرفته در جمع آوري كمك هاي مردمي بیان داشت: اميد است با طرح هاي در دست اجرا كه با همكاري مردم صورت مي گيرد بيش از 11 هزار و 500 میلیارد ریال از درآمدهای کمیته امداد از طریق کمک‌های مردمی تامین شود.

سنایی رقم پیش بينی شده در سال گذشته برای ایجاد درآمد از سوی مردم را 10 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این محل در سال گذشته هشت هزار میلیارد ریال درآمد ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: طي فعالیت‌های سه دهه گذشته 35 درصد از درآمدهای مورد نیاز كميته امداد از طریق مشارکت‌های مردمی تامین می‌شودكه با پیش بینی انجام شده این رقم در پایان برنامه پنجم تا 75 در صد ارتقاء می یابد.

سنایی ادامه داد : در حال حاضر حدود 40 طرح در کمیته امداد در دست اجراست و نزدیک به 30 درصد از مردم در اجرای این طرح‌ها با این نهاد همکاری دارند./س

برچسب ها: صندوق ، صدقه ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.