فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرداری دماوند، پایان کار واحد های تکمیل شده را هرچه سریع‏ تر صادر و پروانه ساخت پروژه‏ های باقی مانده را نیز به سرعت تحویل دهد.

علیرضا قاسمی‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: به زودی شاهد واگذاری واحد های مسکونی مهر به متقاضیان این شهرستان خواهیم بود

وی ادامه داد: با تلاش ‏ها و پیگیری ‏های صورت گرفته، با برطرف کردن برخی از مشکلات به زودی شاهد واگذاری واحد های مسکونی به متقاضیان مسکن مهر در شهرستان دماوند خواهیم بود.

قاسمی ‏فرزاد به وجود برخی ناهماهنگی ‏ها و مشکلات اشاره کرد و افزود: در این پروژه به ویژه در حوزه تعاونی‏ ها مشکلاتی وجود داشت که این موارد بررسی شده و به سرعت در حال پیگیری برای رفع آنها هستیم.

فرماندار شهرستان دماوند یکی از مشکلات را پرداخت نکردن سهم آورده اعضا عنوان کرد.

وی بیان کرد: متقاضیان مسکن مهر باید تا پایان مرحله سفت ‏کاری سهم آورده خود را به تعاونی‏ ها پرداخت کنند که در مواردی مشاهده می ‏شود که اعضای تعاونی‏ ها این سهم را پرداخت نکرده ‏اند که باید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این موضوع را مورد پیگیری جدی قرار داده و آن را برطرف کند.

قاسمی‏ فرزاد خاطرنشان کرد: دستگاه‏ های خدمات‏ رسان با تلاش در حال ارائه خدمات به مجموعه مسکن مهر هستند به صورتی که در بخش برق هشت کیلومتر شبکه اصلی ایجاد شده و در مدت زمان کوتاهی انشعابات برق در واحدها تحویل داده خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: در حوزه گاز رسانی، آب و فاضلاب و مخابرات نیز شبکه ‏های اصلی ایجاد و تست ‏های نهایی انجام شده که ظرف چند روز آینده این خدمات به مشترکان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون با همکاری و هم‏ فکری همه نهاد های مرتبط در پروژه مسکن مهر اقدامات خوبی صورت گرفته و این کار به زودی به سرانجام خواهد رسید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.