دبير مجمع فرهيختگان شاهد و ايثارگر گفت: مسئولان فضاي نقد را براي دانشجويان بسته‌اند و هر گونه نقد دانشجويي با برخورد آنان مواجه مي‌شود اما اين در حالي است که عوامل فتنه آزادانه و بدون هيچ مانعي در حال فعاليت‌هاي روزمره خود هستند.

 هادي ميرزايي دبير مجمع فرهيختگان شاهد و ايثارگر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تعلل در اجراي حکم فائزه هاشمي گفت: از قوه قضاييه مي‌خواهيم به پرونده‌هاي حقوقي حاميان فتنه رسيدگي کرده تا بر همگان محرز شود که قانون در کشور ما براي همه يکسان است.
 
وي تصريح کرد: بعد از گذشت چند سال از فتنه‌ 88 که برخي سران خود فروخته با حمايت دشمنان نظام و انقلاب، خسارات روحي و رواني جبران ناپذيري براي مردم و کشور به وجود آوردند، متأسفانه شاهد آن هستیم که برخي محکومان اين فتنه آزادنه در عرصه کشور فعاليت مي کنند و با وجود محرز بودن محکوميت آنان برخورد خاصی با آن‌ها صورت نمي‌گيرد. 

 دبير مجمع فرهيختگان شاهد و ايثارگر با اشاره به تأخير در اجراي حکم مهدي و فائزه هاشمي افزود: فعاليت آن‌ها در جامعه متناقض با مطالبات مردمي است و بايد به طور قانوني با آن‌ها برخورد شود.  
 
ميرزايي با بيان اينکه دستگاه قضا نبايد اجازه دهد افراد از جايگاه خويش سوءاستفاده کنند گفت: تاخير در اجراي حکم فائزه هاشمي و فعاليت آزادانه در جامعه متناقض با مطالبات مردمي است و بايد به طور قانوني با وي برخورد شود.
 
اين فعال دانشجويي در پايان خاطر نشان کرد: مسئله اي که دانشجويان در ديدار با رهبري نيز به آن نقد داشتند اين است که مسئولان فضاي نقد را براي دانشجويان بسته‌اند و هر گونه نقد دانشجويي با برخورد آنان مواجه مي شود،‌ و اين در حالي است که عوامل فتنه که هشت ماه آرامش مردم و امنيت کشور را بر هم زدند،‌ آزادانه و بدون هيچ مانعي در حال فعاليت هاي روزمره خود هستند.

انتهاي پيام/ر
برچسب ها: مهدی ، فائزه ، هاشمی ، حکم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار