استاندار فارس و امام جمعه شیراز قهرمانی امید نوروزی در المپیک لندن را به خانواده اش تبریک گفتند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس استاندار فارس به همراه تنی چند از مسوولان استان در منزل امید نوروزی حاضر شدند و با پدر و مادر این ورزشکار افتخار آفرین کشور مان به گفت و گو پرداخته و این پیروزی بزرگ را به مردم ایران تبریک گفتند.

حسین صادق عابدین گفت : مردم شیراز دغدغه زیادی برای شنیدن پیروزی بزرگمرد شهرشان داشتند و از چهره مردم شیراز به خوبی مشهود بود که آنها منتظر شنیدن پیروزی قهرمان شهرشان هستند.

آیت ا... ایمانی امام جمعه شیراز نیز در پیامی این پیروزی را به مردم ایران بخصوص شیرازی ها و خانواده امید نوروزی تبریک گقت. امید نوروزی دومین ورزشکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای المپیک لندن شد ، وی نخستین ورزشکار فارسی است که مدال المپیک را برای این استان به ارمغان آورده است .پس از پیروزی ' امید نوروزی ' بر حریف گرجستانی خود در فینال مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2012لندن ،جمعیت زیادی برای تبریک به منزل این قهرمان ملی آمدند.

دیشب ، خیابان مشیرکهنه حوالی محله دروازه کازرون ، منزل امید نوروزی جمعیت زیادی را در خود جای داد مردم زیادی هم در خانه نوروزی جمع شده بودند و همه ایستاده از طریق تلویزیون به تماشای مبارزه دلیر مرد شهرشان مشغول بودند. پدر نوروزی پس از پیروزی فرزندش بر روی دوش مردم قرار گرفت و در حالی که اشک شادی برگونه هایش جاری بود از مردم تشکر کرد. و مردم پس از برد امید نوروزی با زدن ساز و نقاره و موسیقی های رایج محلی فارس ، خوشحالی خود را نشان دادند.

عده زیادی هم موتور سوار با در دست داشتن پرچم ایران و عکس های نوروزی به شادی پرداختند.
برچسب ها: نوروزی ، استاندار ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.