هزينه بالاي پروژه "لاله" تنها گمانه زني هاي رسانه اي است و حضور بخش خصوصي در اين فيلم سينمايي از هزينه دولتي آن مي كاهد.

عليرضا سبط احمدي تهيه كننده  سينمايي "لاله" در خصوص پيش توليد اين فيلم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر پيش توليد  كار را ‌آغاز كرديم و تا حدودي عوامل پروژه نهايي شده اند كه فعلاً اسامي آنها را رسانه اي نمي كنم.
وي افزود: در تلاشيم ازبازيگران داخلي در پروژه استفاده كنيم ولي اگر مجبور به حضور بازيگران خارجي شويم به طور حتم در چارچوب و قوانين كشورمان انتخاب خواهيم كرد.
وي در خصوص ساخت ماشين و لوكيشين هاي پروژه تصريح كرد: ساخت اتومبيل و لوكيشن ها آغاز شده و پس معرفي بازيگران دوخت لباس و طراحي صحنه را هم آغاز خواهيم كرد.
سبط احمدي در خصوص حضور اين فيلم در جشنواره بين المللي فيلم فجر اظهار داشت: تمام تلاشمان را مي‌كنيم كه اين فيلم را به جشنواره برسانيم چون جشنواره فيلم فجر يكي از    مهمترين رويدادهاي كشور است و اميدوارم اين فيلم در جشنواره فيلم فجر در معرض ديد همه اهالي سينما قرار بگيرد.
وي ادامه داد: البته توليد اين فيلم سينمايي بسيار سخت و زمان بر است و در صورتي كه به فيلم آسيب كيفي نرسد آن را به جشنواره فيلم فجر خواهيم رساند و در غير اين صورت براي حضور در جشنواره به فيلم آسيب نخواهيم رساند.
تهيه كننده فيلم سينمايي" لاله" در خصوص هزينه اين فيلم گفت: در خصوص هزينه فيلم بايد بگويم كه كمتر از حدي است كه  در رسانه ها اعلام كردند و با كمك بخش خصوصي و دولتي اين  فيلم را با كيفيت بسيار خوب توليد خواهيم كرد.
وي ادامه داد: وي در خصوص حضور لاله صديق در اين پروژه عنوان كرد: من به شخصه لاله صديق را تا به امروز نديده ام و فكر نمي‌كنم در اين پروژه حضور داشته باشند و ايفاگر نقش "لاله" در فيلم يك بازيگر شناخته شده و يا توانمند است كه بتواند به خوبي از عهده اين نقش برآيد.
وي خاطرنشان كرد: ما با ساخت اين فيلم قصد داريم پيشرفت و توسعه كشورمان را به تصوير بكشيم و فيلمي جذاب و دراماتيمك را براي سينماي كشورمان توليد كنيم./م

برچسب ها: فیلم ، لاله ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار