ارسلان فتحي‌پور و رضا رحماني رؤساي كميسيون‌هاي اقتصادي و صنايع مجلس خواستار موافقت شوراي پول و اعتبار با تخصيص اعتبار 2000 ميليارد توماني مصوب هيئت وزيران به صنايع خودروسازي و قطعه‌سازان شدند.

ارسلان فتحي‌پور نماينده مردم كليبر و هوراند و رئيس كميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اختصاص 2000 ميليارد تومان به حوزه صنعت كه مختص خودروسازان و قطعه‌سازان است، گفت: شوراي پول و اعتبار در جلسه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با تخصيص اعتبار 2000 ميليارد توماني به خودروسازان و قطعه‌سازان كه با مشكل جدي روبه رو هستند، موافقت كنند .

وي در ادامه تصريح كرد: در صورتيكه شوراي پول و اعتبار با اين تصميم موافقت نكند شاهد ركود اقتصادي خواهيم بود و كارخانجات قطعه‌ و خودروسازي كه ماشين آلات سبك و سنگين را تحت پوشش دارند، تعطيل خواهند شد.

فتحي‌پور همچنين خاطرنشان كرد: به عنوان رئيس كميسيون اقتصادي به شوراي پول و اعتبار توصيه مي‌كنم با اختصاص 2 هزار ميليارد تومان به خودروسازان موافقت كنند تا شاهد تعطيلي اين كارخانه‌ها نباشيم.

همچنين رضا رحماني رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس خواستار  اختصاص اعتبار 2 هزار ميليارد توماني به قطعه‌سازان شد و گفت: اگر تسهيلات مربوط به خودروسازان و قطعه‌سازان در جلسه امروز شوراي پول و اعتبار تصويب نشود اين صنعت با مشكل جدي مواجه خواهد شد. وي در ادامه افزود: نبايد اجازه دهيم صنعتي با اين وسعت و اهميت صرفا به دليل برخي تصميمات نادرست به تعطيلي كشيده شود.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: خودرو ، مجلس ، کمیسیون ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار