استاندار سمنان تسریع در روند واگذاری و اتمام پروژه های مسكن مهر در این استان را با تلاش مدیران و مسوولان را مورد تاكید قرار داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'عباس رهی' در نشست مسكن مهر استان سمنان، گفت: پرونده مسكن مهر با همكاری همه بخش ها در استان سمنان بسته شود.

وی با اشاره به روند نامطلوب ساخت مسكن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان سمنان، اظهار داشت: در روند اجرا و تحویل واحدهای مسكن مهر در شهرهای كوچك مشكلاتی وجود دارد.

وی تاكید كرد: ساخت مسكن مهر در شهرهای بزرگ استان سمنان رتبه و نتیجه مطلوب داشته است اما این روند در شهرهای كوچك استان مشاهده نمی شود.

وی با تاكید بر لزوم عملكرد فعال بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان سمنان در این زمینه، تسریع در روند اتمام مسكن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در این استان را خواستار شد.

رهی راهكارهایی مانند افزایش وام مسكن مهر در شهرهای كوچك از 200 به 250 میلیون ریال، انعقاد قرار داد سه جانبه برای اجرای پروژه ها، همكاری شهرداریها در مراحل مختلف و ... را برای رفع موانع مسكن مهر در شهرهای كوچك ارائه كرد.

وی با انتقاد از عملكرد ضعیف بنیاد مسكن در شهرهای كوچك، افزود: مردم شهرهای كوچك نیز باید با بهره مندی از واحدهای مسكن مهر به قیمت مناسب از خدمات این دولت به خوبی استفاده كنند.

وی در این نشست روند ساخت و ساز واحدهای مسكن مهر در شهرهای بزرگ و كوچك استان سمنان را بررسی و برای رفع موانع آنها دستوراتی صادر كرد.

واگذاری برخی واحدهای مسكن مهر در شهرهایی كه متقاضی ندارند به سازندگان با شرایط مشخص، درنظر گرفتن زمین مناسب در شهرهای فاقد زمین مطلوب، همكاری همه جانبه شهرداری ها، نحوه خدمات رسانی دستگاه های خدماتی مانند آب، برق و گاز، اهتمام مدیران و دستگاه های اجرایی مرتبط و ... از جمله موارد مطرح شده در نشست مسكن مهر استان سمنان بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.